Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afstemning: Bruger du nettet til at opnå læring?
Ja jeg bruger nettet til at opnå læring
63.16%
12 63.16%
Nej jeg bruger ikke nettet til at opnå læring
10.53%
2 10.53%
Jeg foretrækker fjernundervisning
21.05%
4 21.05%
Jeg foretrækker klasseundervisning
5.26%
1 5.26%
Total 19 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Læring på nettet
#1
Hvor mange af Jer bruger nettet til at opnå læring?
Altså, søger ny viden på eksempelvis youtube osv.

Og foretrækker I fjernundervisning, hvor I kan opnå læring når I har tid og lyst, eller traditionel tilstedeværelsesundervisning i et klasselokale?

I afstemningen kan afkrydses flere svarmuligheder, da du skal tage stilling til 2 ting Smil
Tak for hjælpen
Glad ejer af Yamaha Neo's 4T 45 km/t årgang 2015.
Heavy metal, nogle hører, andre kører det.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Vil helst undgå at lære noget, det giver sq hovedpine Grøn grin

Aj, spøg til side, jeg foretrækker helt klart læring på PC, jeg dur ikke til klasselokaler. Bryder mig ikke om alle de mennesker.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Jeg læser meget på internettet for det hjælper mig en hel del med at forstå nogle ting, kan godt have svært ved at koncentrere mig i en klasse, men det godt med en læren så man kan spørge om hjælp.

Lære mest ved det er praktisk og fortælling samtidig giver bedre forståelse Smil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
Ingen stemmer herfra, det skulle da lige være første punkt.

Forskellige undervisningsformer passer ofte til forskellige formål. Og i nogle tilfælde, kan en blanding være at foretrække.
Svar
#5
(30-04-2015, 08:55)Teddy Skrev: Ingen stemmer herfra, det skulle da lige være første punkt.

Forskellige undervisningsformer passer ofte til forskellige formål. Og i nogle tilfælde, kan en blanding være at foretrække.

Jeg er udemærket klar over at forskellige former passer til forskellige situationer Smil
Og jeg ved også godt at de 4 opstillede situationer ikke dækker alt, men hvis du nu skulle vælge, hvad foretrækker du så?

De to øverste svar hører egentlig under ét spørgsmål, og det samme med de nederste to, så man kan altså sætte to flueben
Glad ejer af Yamaha Neo's 4T 45 km/t årgang 2015.
Heavy metal, nogle hører, andre kører det.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(30-04-2015, 18:55)Mesterhak Skrev: Jeg er udemærket klar over at forskellige former passer til forskellige situationer Smil
Og jeg ved også godt at de 4 opstillede situationer ikke dækker alt, men hvis du nu skulle vælge, hvad foretrækker du så?

Jeg foretrækker den/de metoder, der passer til emnet Blink med øjet
Svar
#7
Jeg bruger nettet temmelig voldsomt, når jeg skal undersøge et eller andet. Det være sig at finde frem til alternative seværdigheder i Prag, eller hvordan man skruer et adaptivt Kalman filter sammen.

Ligefrem at kalde det undervisning kan man næppe, eftersom det jeg skal bruge, for det meste ikke involverer en eller anden selvudnævnt guru, der gebærder sig på f.eks. YouTube.

Nogen vil kalde det selvstudier!

Grundet anvendelsen af begrebet 'læring', synes jeg ikke, at jeg kan afgive stemme. 'Skaffer sig ny viden' ville have fået et JA herfra.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#8
(01-05-2015, 07:48)walker1 Skrev: Grundet anvendelsen af begrebet 'læring', synes jeg ikke, at jeg kan afgive stemme. 'Skaffer sig ny viden' ville have fået et JA herfra.

At skaffe sig ny viden er vel også læring?
Glad ejer af Yamaha Neo's 4T 45 km/t årgang 2015.
Heavy metal, nogle hører, andre kører det.
Svar
#9
Har lært mange ting på nettet, man skal bare være sikker på det er rigtigt det folk skriver/siger.
Men er os den der helst vil gøre tingene håndværksmæssigt det lære man mest af.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(01-05-2015, 18:44)MSJ1982 Skrev: Men er os den der helst vil gøre tingene håndværksmæssigt det lære man mest af.

Ja, vi lærer ikke meget af at se andre fejle, men af egne fejl. Smil

Gør du en ting korrekt første gang, har du reelt ikke lært noget som helst.
Svar


Forum spring: