Søg Garagen Hej Gæst! Register

Fuck, shit, pis osv osv
#1
Rolig nu overskriften er nok lidt voldsom men har fundet ud af at en MC forhandler lige i nærheden har en Hayabusa stående.
Den skal jeg saftsume over og kigge på. Prisen er bestemt også ok. Nøjjj jeg er helt elektrisk for den skal sgu opleves tæt på.
Måske jeg også får lov til en lille tur???

[Image: 400_101823_0_1429526832.jpeg]

170 vilde hypper.
300km/t.

Kan det blive vildere og mere UHMMMMM?
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Denne står også i nærheden - maskinen er lige dig. Grøn grin

   
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#3
(26-04-2015, 17:04)Russer60 Skrev: Kan det blive vildere og mere UHMMMMM?
Busaen er et flot motorvejsmissil. Har kigget på dem - der står vist både hos Rydberg og Jensen. Men når du nu alligevel er i Lystrup, så kig lige ind forbi Bent hos Proshop; han har en Blackbird stående - i sort, naturligvis - til en rimelig penge. 164 heste - og så er det en Honda. Klassificeres som sportstourer, hvilket jeg forestiller mig du skal være ualmindelig dygtig for at få en forsikringsmand overbevist om at Busaen er.

Jeg har en mate (ja, han er englænder, har kørt som kurér i London i 10 år og lever og ånder for motorcykler) som har haft en Blackbird. Han syntes ikke selv han var mand nok til den - noget med et powerslide ud af en rundkørsel, som gik hen og blev til en aaalt for hurtig wheelie. Han beskriver motoren som 'nuklear'.

Busaen er ultimativ. Men forsikring, pris, kvalitet, brugbarhed. Jeg ville kigge een gang til på Blackbirden.
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar
#4
Jaja men når nu det er en Busa jeg synes er UHMMM Blink med øjet
Den sorte fugl er skam heller ikke ringe, overhovedet ikke og ej heller den som du Katana linker til(/viser.

Men Busaen har altså ramt en plet i mit hjerte som ikke kan viskes ud. Har i den forbindelse overhovedet ikke undersøgt hvad det koster hos forsikringen som Stormen ganske rigtigt har fat i den lange ende af. Aner ikke hvad de siger meen tror nu nok at jeg ville kunne gøre et eller andet men..
Heller ikke sikkert at en Busa overhovedet er noget for mig, vel? Eller for den sags skyld en Sort fugl eller ????
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#5
Bare sådan lidt sjov viden, til de af jer der ikke ved det Smil

Hayabusa er japansk for vandrefalken, der er verdens hurtigste fugl. Man har målt vandrefalken til 390 km/t (!!), i et styrtdyk efter føde Smil Derfor opkaldte man Hayabusaen efter fuglen, da det i sin tid var vardens hurtigste serieproducerede MC Smil (Er siden slået af bl. a Kawasaki)
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Eller hvad med den her, afprøvet i bjergene i GTA.

Jan Grøn grin..


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Interesser: Scootere og lave computerspil, se selv her: http://virtuchat.com eller min samling på: http://bensoe.dk/MaxiKnallert/ og min GTA billedsamling: http://bensoe.dk/GTA/ ...
Garage: http://www.billig-scooter.dk/garage.php?id=433
Svar
#7
Russer, det var rart at kende dig.... Ja, du ved hvad jeg mener Blink med øjet

Men flot, dét er den da. Grin
Svar
#8
Uha da da!
Det er en maskine for modige mennesker. Blink med øjet
Men nøøøøøj den er fed! Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#9
Det er en flot maskineGrøn grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(26-04-2015, 18:33)Russer60 Skrev: Har i den forbindelse overhovedet ikke undersøgt hvad det koster hos forsikringen...
Heller ikke sikkert at en Busa overhovedet er noget for mig, vel? Eller for den sags skyld en Sort fugl eller ????
I princippet er der jo frit valg på alle hylder sålænge tegnebogen og helbredet kan være med.

Nu vi er ved helbred: Som nævnt er der tale om to forskellige slags cykler her - og det kan ses/mærkes på kørestillingen.

Tag en tur forbi Motorcycle Ergonomics, indtast dine parametre (det er osse muligt at bruge metriske mål), tilføj Busa, Blackbird og Smølfen - og bliv lidt klogere. Med din nyfundne viden forestiller du dig nu hvordan din gamle, krogede ryg (og nakken med) vil have det, når du passerer Hannover på vej sydover.

Men jeg kan godt følge dig - der behøver ikke være fornuft i det, bare man bli'r glad i låget!

En alternativ løsning kunne måske være at leje én? Dansk MC-leje tilbyder Busa for 1795 jyske dollars per dag - all charged up and ready to run.
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar


Forum spring: