Søg Garagen Hej Gæst! Register

Det var dog lige godt satans.
#1
[attachment=8097][attachment=8097]

Jeg havde den nydelse af at låne kærestens bil i går og skulle så hjem fra job, det hele går fint igennem centrum, på trods af Daisy´s lille føsdag, over al forventning faktisk.

Amagerbrogade foretrækker jeg undgå, så jeg tager den bag om Amagercenteret og kommer så ned til starten af Kastrupvej.

Jeg holder så for rødt og venter pænt på at den skifter til grønt, den skifter og jeg sætter stille og roligt i gang. Jeg når helt ud over fodgængefeltet og BUM, så kommer der en cykellist fra venstre overfor rødt. Jeg hugger bremsen så hårdt i at bilen går ud samtidig med at jeg holder hornet i bund.

Cykellisten skuler overlegent på mig og vifter bare med armen, i sådan en "bare gå væk" bevægelse, jeg får startet bilen og kommer over krydset og op på siden af ham og giver ham diverse fagter og bevægelser. (Dog ikke langemanden)

Jeg gider ikke at gøre mere ud af det, så jeg fortsætter hjem ad. Men er stadig stiktosset Ond

Jeg finder mig en fin plads til konens bil og stiger ud og vipper spejlet ind. Da jeg så går rundt om bilen og kommer om på cykelstien ja, hvem kommer så cyklende der OndMålløsOnd, uuuh jeg var så klar, kløe i næverne og klar på at springe på ham.

Men jeg må tænke mig om, det gælder jo både kørekort og et par måneder i brummen, så jeg besinder mig og vil egentlig bare lige fortæller ham at det var ret irriterende det nummer han lavede, så jeg gør det samme mod ham, ved at blive stående på cykelstien og blokere vejen for ham.

Da han er inde for råbe rækkevide afslutter jeg vores lille "kontrovers" med "DU KAN GODT SE AT DET ER IRRITERENDE, IKK?" og han sniger sig uden om mig, med ret høj fart faktisk og vi går hvert til sit.

Men så tager sagen en ny drejning - Jeg bliver her til morgen ringet op af kæresten, med en skideballe over hvad der skete i går, for det viser sig fanme at han er vendt om for at sætte en seddel i forruden.

Som i overskriften - DET VAR DOG LIGE GODT SATANS. OndOndOnd


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Næste gang du møder ham, så send ham på Hospitalet. Ja jeg ved udmærket godt, at vold ikke løser noget som helst. Men hvis det var mig, ville jeg nok give ham en "hilsen", næste gang i møder hinanden[attachment=8099]

Jeg har haft mange kontroverser med cyklister, da jeg boede i byen. Og havde da også lyst til, at give dem en lærestreg. Men det skete så kun, et par gange.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Wow det var provokerende MålløsOnd
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
(17-04-2015, 10:33)Jps Skrev: Næste gang du møder ham, så send ham på Hospitalet. Ja jeg ved udmærket godt, at vold ikke løser noget som helst. Men hvis det var mig, ville jeg nok give ham en "hilsen", næste gang i møder hinanden.

Jeg har haft mange kontroverser med cyklister, da jeg boede i byen. Og havde da også lyst til, at give dem en lærestreg. Men det skete så kun, et par gange.

Jeg har faktisk brugt meget af dagen på at overveje hvad jeg egentlig skal gøre hvis jeg ser ham igen. Nu er det ikke for at pudse glorien, men min fotografiske hukommelse fejler intet, så jeg kan sagtens kende ham igen.

Umiddelbart gør jeg intet, hvis jeg bare ser ham - Men køre han over for rødt på samme måde igen, så får det altså konsekvenser. OG jeg håber at jeg har monteret min kamera, den dag det sker. Ond
Svar
#5
(17-04-2015, 15:09)MSJ1982 Skrev: Wow det var provokerende MålløsOnd

Det er det mest provokerende jeg nogensinde har oplevet. MålløsOnd

Jeg har snart oplevet en del, men den her slår alt, også ham gutten ved Kongens Nytorv, der var 1.cm for at "klippe" mig i et højre sving ikke mente at jeg måtte køre ind i ham, fordi det var en firmabil. OndMålløs
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Road Rage.

Kan du virkelig blive så sur pga. en lille hændelse i trafikken?



@ JPS: Mener du at vi skal tæske løs på hinanden?

Flagg
Svar
#7
(18-04-2015, 13:11)Flagg Skrev: Road Rage.

Kan du virkelig blive så sur pga. en lille hændelse i trafikken?



@ JPS: Mener du at vi skal tæske løs på hinanden?

Flagg

Jeg ville sgu også flippe skråt over sådan en idiot der tror at bare fordi han er på jernhest kan han tillade sig alt.

JPS`s udtalelse forstår jeg til fulde. Men nej selvfølgelig skal man ikke det meeen, nogen indbyder seriøst til at få en på hatten. De er jo direkte uforskammede og tror de har retten 100% på deres side SELV OM de bevist laver noget ulovligt.
Tænker her specielt mange cyklister der mener at uanset hvad de gør, AKA kører med ørerne stoppet til med musik, drejer over fodgængerovergange, kører mod trafikken, fortsæt selv, så har de retten på deres side og fatter ikke at andre har en anden mening end dem så johhh forstår 100% JPS`s udtalelse.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#8
Nå.

Vi kan vel alle komme til at begå en fejl i trafikken.

Det der med at sende folk på hospitalet, for det, synens jeg er forkert.
Svar
#9
(18-04-2015, 13:33)Flagg Skrev: Nå.

Vi kan vel alle komme til at begå en fejl i trafikken.

Det der med at sende folk på hospitalet, for det, synens jeg er forkert.


Du kunne selvfølgelig ikke læse mellem linierne, at jeg faktisk bare mente, at han skulle ha' en lærestreg. Men du læste vel at jeg skrev, at vold ikke løser noget. Men hvis du f.eks havde en cyklist lige i r****, der gentagne gange blev gjort opmærksom på, at at skulle holde afstand uden at ville det, ja så giver man ham først en advarsel, ved at markere at man bremser.

Hjælper det ikke, ja så bremser man helt, så vedkommende får asfalteksem. Sådan en idiot oplevede jeg på Langebro i København, engang. Min undskyldning her, er så at jeg var nød til at bremse ned for en flok cyklister, der fyldte hele cykelstien på broen (og den er ellers bred, den cykelsti). Han fik efterfølgende en ordentlig skideballe. Forhjulet på cyklen var ubrugelig efter sammenstødet og han fik ødelagt sine cykelshorts og Tshirt.

Efter skideballen, kørte jeg videre hjemad. Kunne ikke drømme om at erstatte forhjulet og tøjet, når man ikke vil rette sig efter, hvad jeg bad ham om.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(18-04-2015, 13:33)Flagg Skrev: Nå.

Vi kan vel alle komme til at begå en fejl i trafikken.

Det der med at sende folk på hospitalet, for det, synens jeg er forkert.

Klart at man kan det men den besked der blev afleveret på bilen viser da ingen forståelse for at der er gjort noget forkert, snarere en smule hån så..

Problemet er jo når "fejlen" er bevist fra, igen cyklistens side og vedkommende står på sin, forkerte ret. Var man bevist om at man foretog sig noget ulovligt og erkendte det var sagen en anden.

Det er det jo tydeligvis ikke her.

Hvad er det der gør at jernhestejere tror de er hævet, i mange tilfælde, over loven??
Hvem er det der slår sig mest i et uheld???? Bilen eller jernhesten?
At det så altid, uvist hvorfor, er bilen der får skylden uanset årsagen er mig en gåde!!!!!
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#11
Cyklister er nogle af de mest rådne trafikanter der findes. Det mest uhyggelige ved det er, at de lærer deres børn det samme svineri, som de selv laver. Ser det ustandseligt her i Randers, det er fandeme grotesk. Og de får lov at slippe af sted med det. Det er det allerværste. Jeg har ingen sympati for dem, der bevidst overtræder færdselsloven, uanset hvem det er.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#12
(18-04-2015, 13:33)Flagg Skrev: Nå.

Vi kan vel alle komme til at begå en fejl i trafikken.

Det der med at sende folk på hospitalet, for det, synens jeg er forkert.

Det Polywog beskriver er fandeme ikke en "fejl" det er en bevidst handling. Han er sq udmærket klar over der er rødt for ham, han er pisseligeglad, som så mange andre cyklister er det. Det kan ikke forsvares med at det er en fejl.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: