Søg Garagen Hej Gæst! Register

Den ultimative touringscooter
#1
Desværre er det hverken en 30'r eller 45'r Ked af det Smil

[attachment=8075]
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er da en fin touring scooter. Grin

En Simson Swalbe?

Svar
#3
(10-04-2015, 22:59)barden Skrev: Det er da en fin touring scooter. Grin

En Simson Swalbe?

Jeg ved det faktisk ikke. Men den ligner lidt.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(10-04-2015, 23:03)Jps Skrev: Jeg ved det faktisk ikke. Men den ligner lidt.

Ja den ligner godt nok . Men jeg googlede lige Simson Swalbe lige nu, og forlygten er anderledes. Hmm.
Gad vide hva´ det er for en.

Svar
#5
(10-04-2015, 23:06)barden Skrev: Ja den ligner godt nok . Men jeg googlede lige Simson Swalbe lige nu, og forlygten er anderledes. Hmm.
Gad vide hva´ det er for en.

Jeg fandt den under billeder på Guurgle, da jeg søgte efter info om kørekort til 3hjulede køretøjer. Og den er på facebook.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Den er grim, men praktisk Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
Her er linket til scooteren Grin.

Campingscooter.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(11-04-2015, 08:37)K. Hansen Skrev: Den er grim, men praktisk Grin

Jeg har eet basalt krav til enhver form for overnatnings-logi: Fuld 'liggelængde'.

Hvor smart restaureringen af den russiske maskine end måtte være, ser det ud som om den fejler på dette punkt.

Skulle jeg vove mig ud i 'camping', ville jeg derfor fortsat vælge telt + presenning + duffelbag med sovepose og Trangiakøkken.
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar
#9
(11-04-2015, 22:58)stormbringer Skrev: Jeg har eet basalt krav til enhver form for overnatnings-logi: Fuld 'liggelængde'.

Hvor smart restaureringen af den russiske maskine end måtte være, ser det ud som om den fejler på dette punkt.

Skulle jeg vove mig ud i 'camping', ville jeg derfor fortsat vælge telt + presenning + duffelbag med sovepose og Trangiakøkken.

Mine knap 2 meter kan nok ikke være i den Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jeg ville have bygget hen over, så man kunne sidde i tørvejr, og så soveplads over. Smil

Svar
#11
Angående længden så ser det ud til at der kan trækket en skuffe ud i bagenden så der bliver fuld liggelængde.
Freedom is just another word, for nothing left to loose. Citat: janice Joplin.
Svar


Forum spring: