Søg Garagen Hej Gæst! Register

Punktérfrie dæk
#1
Ved godt der findes produkter, der muligvis giver samme effekt som dette i denne video. Her kan man så se hvordan det beskytter mod punkteringer. Kan med garanti også bruges på knallerter. Smil

Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja det har samme effekt som det Dækslim jeg lige har hældt i bagdækket i sidste uge.
Og det har tætnet mit bagdæk selv om det var utæt på grund af det er mørnet igennem de sidste 4 år.
Men desværre kan det jo ikke tætne ventilen som jo også er mør da den jo er lige så gammel, så det taber desværre stadigvæk en smule luft men kun 2-3 psi om ugen istedet for de 12-14 psi det tabte før slimen kom i.Blink med øjet

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#3
(09-04-2015, 09:54)Quiks Skrev: Ja det har samme effekt som det Dækslim jeg lige har hældt i bagdækket i sidste uge.
Og det har tætnet mit bagdæk selv om det var utæt på grund af det er mørnet igennem de sidste 4 år.
Men desværre kan det jo ikke tætne ventilen som jo også er mør da den jo er lige så gammel, så det taber desværre stadigvæk en smule luft men kun 2-3 psi om ugen istedet for de 12-14 psi det tabte før slimen kom i. ;)

Mon ikke det bagdæk skal skiftes inden du ligger med hovedet nede i asfalten :)
Knallert lagt på hylden for nu.

PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014

Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar
#4
(09-04-2015, 21:02)Shakon Skrev: Mon ikke det bagdæk skal skiftes inden du ligger med hovedet nede i asfalten Smil

Det bliver skiftet i næste måned.
Men indtil da bliver der tjekket dæktryk hver gang jeg skal ud og køre.
Og så længe den kun taber 2-3 psi om ugen så holder det nok til maj måned.

Skifter begge dæk og ventiler samtidigt da de jo er lige gamle og hvis bagdækket er mørt må fordækket også være det, selv om det ikke taber luft endnu.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar


Forum spring: