Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til finindstilling
#1
Hej.

Det kniber sgu lidt med at indstille min PGO PMX med TP Black Trophy, DellOrto 17.5mm og 11k.
Med 85 dyse er tændrøret sort og med 82 dyse er den hvid det meste af tændrøret med lidt sort på.

Er det bare luftskruen, der bare lige skal indstilles med begge dyser? I så fald, hvilken vej?
På forhånd tak Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hov, glemte at nævne at jeg kørte 10km med bundgas og 1½ gange ud på luftskruen.
Svar
#3
Kan vi få se bilde av tændrøret?
Svar
#4
Det får jeg lige taget i morgen.
Svar
#5
Sådan ser det ud med 82 dyse 1½ gange ud på luftskruen efter en længere tur.


Vedhæftede filer Billed(er)
   
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvilket nr (8 eller 9) har tændrøret?

Det ser jo ikke umiddelbart ut til at den får for lite bensin. Da ville du nok heller ikke kunnet kjøre 10km med bundgass uten varmskjæring.
Svar
#7
Det er en 8.
Ja, jeg kørte 26 km med bundgas i alt efter den 10 km tur.
Svar
#8
Hvordan fungerer den ellers? Er den hurtig ned i omdreininger etter en lengere periode med bund gass? Med for liten dyse vil tomgangen holde noen hundre ekstra omdreininger noen sekunder etter kjøring med bund gass. Kjører den helt likt med 85 dyse? Kan du ikke merke noen forskjell?
Svar
#9
Ingen forskel, den kommer fint ned i omdrejninger.
Tror du jeg kan prøve med en 80 dyse?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Du kan forsøke med 80 men hvis den ikke kjører bedre med 80 enn.
Med 82 bør du kjøre med 82. Du bør egentlig bruke den største dysen scooteren ikke taper effekt (4 takter) med.
Svar
#11
Efter et par dages brug og 100+ km er dysen blevet sort hele vejen rundt. Jeg overvejer at prøve 80 dyse, men det lyder rigtig rigtig lavt i mine ører.

Den kører uden problemer nu, men vil da gerne ned i dyse hvis jeg kan for bedre ydelse og mindre benzinforbrug.
Svar
#12
Sådan ser tændrøret ud. Brun den ene side, sort den anden.
Kan jeg presse det ned på 80? Jeg tør ikke rigtig.


Vedhæftede filer Billed(er)
       
Svar


Forum spring: