Søg Garagen Hej Gæst! Register

Min overbo er en tyv! -.-
#1
Jeg bor i en lejlighed på et bosted hvor jeg deler køkken og bad med en anden, problemet er bare der er laaaaaang kø på lejligheder, har søgt i 1 år med lejligheder der står 0-0.5 år vente tid på, men problemet er jeg har opdaget han stjæler fra mig, både toilet ting, mad, drikkevarer, og sågar gaver hvis jeg lige går i postkassen og de ansatte er skide ligeglade og hans venner er syge på stoffer så jeg gør intet, men hvad kan jeg gøre?
Jeg har ikke råd til at købe mad hele tiden og toilet ting hele tiden, det rækker pengene ikke til.

Han er også kendt hos politiet i forvejen.

Håber jo på lejlighed meget snart, står 3 steder i Holbæk og 1 i Roskilde.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det eneste du kan gøre er at holde tingene på dit værelse, men har du ikke køleskab og fryser derinde er det jo svært. Sådan er det bare tit på bosteder har selv fået stjålet både penge og ting, da vi ikke måtte låse dørene på vores værelser dengang. Svineri.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(30-03-2015, 01:43)K. Hansen Skrev: Det eneste du kan gøre er at holde tingene på dit værelse, men har du ikke køleskab og fryser derinde er det jo svært. Sådan er det bare tit på bosteder har selv fået stjålet både penge og ting, da vi ikke måtte låse dørene på vores værelser dengang. Svineri.

Har haft mine ting i fred i halvandet år indtil nu. Værelset er låst hele tiden, undtagen når jeg er i postkassen.
Glæder mig til jeg får en ny lejlighed hvor det kun er mig der er.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
(30-03-2015, 02:18)emil-jensen Skrev: Har haft mine ting i fred i halvandet år indtil nu. Værelset er låst hele tiden, undtagen når jeg er i postkassen.
Glæder mig til jeg får en ny lejlighed hvor det kun er mig der er.

Kan jeg godt forstå Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
(30-03-2015, 00:32)emil-jensen Skrev: Jeg bor i en lejlighed på et bosted hvor jeg deler køkken og bad med en anden, problemet er bare der er laaaaaang kø på lejligheder, har søgt i 1 år med lejligheder der står 0-0.5 år vente tid på, men problemet er jeg har opdaget han stjæler fra mig, både toilet ting, mad, drikkevarer, og sågar gaver hvis jeg lige går i postkassen og de ansatte er skide ligeglade og hans venner er syge på stoffer så jeg gør intet, men hvad kan jeg gøre?
Jeg har ikke råd til at købe mad hele tiden og toilet ting hele tiden, det rækker pengene ikke til.

Han er også kendt hos politiet i forvejen.

Håber jo på lejlighed meget snart, står 3 steder i Holbæk og 1 i Roskilde.

Det eneste du kan gøre er at tage dine toiletsager med dig ind på værelset så du kkan låse det inde.
Og det samme gælder for dine mad/drikkevare.
Køb dig et lillet køleskab i den blå avis eller gul og gratis.
De kan somregel fås for en 300-500 kr afhængig af størrelse og om der er fryser i også.

Og hvis du er lidt fræk når du handler så kan man tit få det lidt billigere end de skriver.
Har selv lige købt et 2,5 år gammelt keramisk komfur med varmluft ovn i børstet stål for 1000 kr selv om sælger ville ha 1500 kr.
Så man kan sagtens få prisen ned.

Håber du finder en løsning, så du ikke skal forsørge ham også.Blink med øjet

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Der er masser af tomme lejligheder, til privat udlejning.
Svar
#7
(30-03-2015, 09:08)Teddy Skrev: Der er masser af tomme lejligheder, til privat udlejning.

Det kommer nu an på hvor i landet man bor, for i samtlige storbyér er alt der er værd og bo i lejet ud.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#8
(30-03-2015, 09:26)Quiks Skrev: Det kommer nu an på hvor i landet man bor, for i samtlige storbyér er alt der er værd og bo i lejet ud.

Nej, men udbud og efterspørgsel sætter naturligvis prisen. Er man lidt skarp, lejer man en alt for dyr lejlighed, og går derefter til huslejenævnet og får den sat ned. Blink med øjet
Svar
#9
Jeg skal have en lejlighed i Holbæk for så er jeg under 20 min fra lærepladsen, og og ca 45-60 min fra skolen med hovedforløb.
Lejligheden må gerne være en 2 værelses og ca 3500kr om måneden da jeg kommer til at arbejde fra 05-17/18 tiden.
Men der lang kø desværre.

Jeg har alt undtagen mad/køle vare på værelset nu.

Kan sagtens få prisen ned på vare, ingen problemer Smil
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Du kan evt. få et lille "bur med hængelås" som fylder en køleskabshylde, så er du udeover det problem.
Ellers må du konfrontere ham med det.

Det sjove alternativ vil være at putte afføringsmiddel i det mad du ved han vil snuppe.
Så ved du hvor du har ham en hel dag Blink med øjet
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#11
(31-03-2015, 14:05)Jes P Skrev: Du kan evt. få et lille "bur med hængelås" som fylder en køleskabshylde, så er du udeover det problem.
Ellers må du konfrontere ham med det.

Det sjove alternativ vil være at putte afføringsmiddel i det mad du ved han vil snuppe.
Så ved du hvor du har ham en hel dag Blink med øjet

Jeg har puttet opvaske sæbe i min stege margarine for det bruger han, så må se om han holder fingrene væk når han bliver dårlig, men hvor kan man få skide middel henne? Grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#12
(31-03-2015, 15:54)emil-jensen Skrev: Jeg har puttet opvaske sæbe i min stege margarine for det bruger han, så må se om han holder fingrene væk når han bliver dårlig, men hvor kan man få skide middel henne? Grin

På Apoteket.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar


Forum spring: