Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kørt ned--igen.
#1
Denne gang holdt jeg stille på vejen ud fra mit arbejde og skal til venstre, da en skraldebil kommer og skal svinge til venstre ind ad samme vej og skærer svinget så meget, at han kommer over i modsatte bane, hvor jeg holder og sender mig på flyvetur. Er ok, lidt øm efter chokket, men ikke kommet til skade. Det samme kan man desværre ikke sige om min Peugeot, den kommer aldrig ud at køre igen. Venter nu på at høre om chaufførens forsikring eller hans firmas forsikring går ind og giver mig en ny scooter og hjelm. Det tyder meget på, men må se. Indtil da, hedder det bus på arbejde.

Jeg er bare jinxed, det må jeg konstatere.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(26-03-2015, 18:14)K. Hansen Skrev: Denne gang holdt jeg stille på vejen ud fra mit arbejde og skal til venstre, da en skraldebil kommer og skal svinge til venstre ind ad samme vej og skærer svinget så meget, at han kommer over i modsatte bane, hvor jeg holder og sender mig på flyvetur. Er ok, lidt øm efter chokket, men ikke kommet til skade. Det samme kan man desværre ikke sige om min Peugeot, den kommer aldrig ud at køre igen. Venter nu på at høre om chaufførens forsikring eller hans firmas forsikring går ind og giver mig en ny scooter og hjelm. Det tyder meget på, men må se. Indtil da, hedder det bus på arbejde.

Jeg er bare jinxed, det må jeg konstatere.

Det har jeg også prøvet, men jeg slap noget heldigere end dig Karen. Og godt du slap uskadt. Skidt med scooteren, den kan erstattes (og bliver det forhåbentligt).
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
På et eller andet plan må man vel sige held i uheld, med tanke på i hvad stand den Speedfight efterhånden var. Smil

Men godt du slap helskindet fra det, der er alt for mange idioter på de danske veje.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#4
Skralde firmaet skal betale ,du har jo overholdt din vigepligt så der er ikke noget at være i tvivl om at skralde firmates forsikring skal betale for en ny scooter eller en i samme stand og en ny hjelm.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#5
Så længe der ikke er sket dig noget slemt så det godt Smil
Fuck scooteren, du får en ny af forsikringen for du holdte din vigepligt.
Bare du overlevede så det godt. Håber du har det godt nu efter omstændighederne.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Sikke dog en oplevelse Neutral, håber du kommer godt over den og får en ny scooter ud af det som et minimum. Håber også at du tør tage et venstresving igen, for med bar højresving kommer man ikke særlig langt.

Hilsen Jan Blink med øjet..
Interesser: Scootere og lave computerspil, se selv her: http://virtuchat.com eller min samling på: http://bensoe.dk/MaxiKnallert/ og min GTA billedsamling: http://bensoe.dk/GTA/ ...
Garage: http://www.billig-scooter.dk/garage.php?id=433
Svar
#7
Surt at høre, Karen.
Men godt at du klare dig.. Det må også lidt være scooteren der er cursed.. Jeg fik jo også reppet skjolde på din igennem forsikringen da jeg påkørte en bil i et højresving Smil

Husk at få det hele med til forsikringen, hvis du bruger ekstra på transport på arbejde nu, burde de også dække det (mener jeg?)
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#8
Jeg kondolerer, for scooteren. Ked af det

Alene det, at du skriver herinde er et godt tegn, det kunne være gået meget værre. Sådan en skraldebil vejer jo en del.
Svar
#9
(26-03-2015, 19:48)DarkSide Skrev: På et eller andet plan må man vel sige held i uheld, med tanke på i hvad stand den Speedfight efterhånden var. Smil

Men godt du slap helskindet fra det, der er alt for mange idioter på de danske veje.

Helt sikkert, men var nu altså ikke lige planlagt Blink med øjet

Ja, jeg var osse for et par uger siden ude for en, der lå bag mig, han havde set mig, det er jeg ikke i tvivl om, og pludselig drejer han ind foran mig. Kunne ikke se hans blinklys i spejlene så tæt op i røven af mig lå han.

(26-03-2015, 21:05)SørensenDK Skrev: Sikke dog en oplevelse Neutral, håber du kommer godt over den og får en ny scooter ud af det som et minimum. Håber også at du tør tage et venstresving igen, for med bar højresving kommer man ikke særlig langt.

Hilsen Jan Blink med øjet..

Det tør jeg godt, er ikke bange for at køre selvom det nu er 4. gang jeg bliver jordet ned af fjolser i trafikken, den ene gang var det ovenikøbet af en hest Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
En lille sjov sidebemærkning. Chaufføren havde enormt travlt med at politiet ikke skulle komme, og at vi bare ordnede det her og nu. Her bagefter tænker jeg lidt på, om han havde noget at skjule, udover det faktum at han faktisk kørte for stærkt, og så selvfølgelig at han jorder mig.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#11
(27-03-2015, 07:25)K. Hansen Skrev: En lille sjov sidebemærkning. Chaufføren havde enormt travlt med at politiet ikke skulle komme, og at vi bare ordnede det her og nu. Her bagefter tænker jeg lidt på, om han havde noget at skjule, udover det faktum at han faktisk kørte for stærkt, og så selvfølgelig at han jorder mig.

Jeg ville til enhver tid, hidkalde politiet. Kommer de ikke ud, bliver sagen stadig registreret. Og det kan være en vigtig del i bevisbyrden, ved evt. senere retssag m.v.

Af samme årsag, skal man hurtigst muligt, en tur på skadestuen. Også selvom man mener kun at have fået et par småknubs. Desværre er man ofte i chok i minutterne/timerne efter uheldet, og tænker ikke rationelt. Samt nogle skader fra uheldet, vil først mærkes senere hen. I så fald, betyder det en ny tur til skadestue/læge.
Svar
#12
(27-03-2015, 07:36)Teddy Skrev: Jeg ville til enhver tid, hidkalde politiet. Kommer de ikke ud, bliver sagen stadig registreret. Og det kan være en vigtig del i bevisbyrden, ved evt. senere retssag m.v.

Af samme årsag, skal man hurtigst muligt, en tur på skadestuen. Også selvom man mener kun at have fået et par småknubs. Desværre er man ofte i chok i minutterne/timerne efter uheldet, og tænker ikke rationelt. Samt nogle skader fra uheldet, vil først mærkes senere hen. I så fald, betyder det en ny tur til skadestue/læge.

Ja ok, jeg ville bare have det overstået, så insisterede ikke, og har heller ikke været på skadestuen endnu.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: