Søg Garagen Hej Gæst! Register

Topgear vært fyret?
#1
Gætter på der er mange her på BS har set Topgear mere end en gang Smil Nu er manden med det store ego, blevet fyret skrives der flere steder, på nettet. Bla. på Ekstrabladet Jeremy Clarkson fyret.

Jeg har set programmet jævnligt gennem årene, men er absolut ikke fan af Clarkson. Han er en arrogant klovn, efter min mening, med sine mange dumme udtalelser (bl.a. om Danmark).

BBC står til at miste mange millioner £, hvis de lukker programmet. Captain slow og Hamster vil jo ikke fortsætte uden klovnen. BBC har vist udset sig en afløser for Clarkson, men om han vil køre programmet videre, er det store spørgsmål.
Clarksons mulige afløser.

Seertallet vil efter min mening rasle ned, hvis det kører videre med ny "besætning".
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvis Clarkson bliver fyret, er det slut med at se Top Gear for mit vedkommende. Han er den der holder det program oppe.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Så vidt jeg ved, er det stadig ham der ejer programmet. BBC kan vælge at stoppe med at sende det, men at smide den ene mand ud, er mere end svært. Smil
Svar
#4
(25-03-2015, 17:03)Teddy Skrev: Så vidt jeg ved, er det stadig ham der ejer programmet. BBC kan vælge at stoppe med at sende det, men at smide den ene mand ud, er mere end svært. Smil

Han solgte sine andele (51% mener jeg det var?) for et halvt år siden. Så det er BBC, der er ejere af programmet.

OBS*
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/jer...ar-1347649
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(25-03-2015, 17:03)Teddy Skrev: Så vidt jeg ved, er det stadig ham der ejer programmet. BBC kan vælge at stoppe med at sende det, men at smide den ene mand ud, er mere end svært. Smil

Han ejer ikke programmet, det gør BBC såmænd.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(25-03-2015, 17:10)K. Hansen Skrev: Han ejer ikke programmet, det gør BBC såmænd, det har kørt i næsten 40 år.

Han har ejet 50%, hvis du læser mit link, jeg lige har lagt ind Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(25-03-2015, 17:04)Jps Skrev: Han solgte sine andele (51% mener jeg det var?) for et halvt år siden. Så det er BBC, der er ejere af programmet.

Der kan man bare se. Smil

Det skete i det hedengangne 2012, så lidt mere end et halvt år.

Ja, så kan de jo nok gøre som det passer dem. Cool
Svar
#8
(25-03-2015, 17:12)Teddy Skrev: Der kan man bare se. Smil

Det skete i det hedengangne 2012, så lidt mere end et halvt år.

Ja, så kan de jo nok gøre som det passer dem. Cool

Jeg var heller ikke helt sikker på, hvornår han solgte. Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(25-03-2015, 17:11)Jps Skrev: Han har ejet 50%, hvis du læser mit link, jeg lige har lagt ind Blink med øjet.

Det ved jeg da godt, men siger han ikke ejer det, hvilket han heller ikke gør i dag.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(25-03-2015, 17:35)K. Hansen Skrev: Det ved jeg da godt, men siger han ikke ejer det, hvilket han heller ikke gør i dag.

Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(25-03-2015, 18:19)Jps Skrev: Grin.

Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#12
Jeg stoppede med at se det for snart længe siden.
Det var ved at blive for ensformigt. Clarkson vandt jo hele tiden, uanset hvor tåbeligt 'dysterne' var skruet sammen.

Gigantisk ego og spradebasse!
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar


Forum spring: