Søg Garagen Hej Gæst! Register

Opfyldelse af gammel drøm
#1
Jeg har langt om længe fået mig en Burgman AN400 og er bare super glad,men desværre viser vejret sig fra sin værste side, koldt og vådt .
Kan vi da ikke snart få noget forår Fortvivlet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvad har vejret med sagen at gøre, når man har en sofa på hjul? Blink med øjet
Svar
#3
Tja lidt har vejret da med det at gøre når man har leddegigt, men ja det er en sofa det var jo det jeg gerne ville have,men har da været på en lille tur idag Grøn grin
Svar
#4
(24-03-2015, 08:23)maersk Skrev: Jeg har langt om længe fået mig en Burgman AN400 og er bare super glad,men desværre viser vejret sig fra sin værste side, koldt og vådt .
Kan vi da ikke snart få noget forår Fortvivlet

Tillykke med den. Sådan en Burgman er bare flot.
Hvis jeg havde MC kort, så var det noget i den retning jeg ville have. Smil

Svar
#5
Vi skal da ha' et billede, af sådan en sofacykel Grin

[Image: Suzuki%20Burgman%20400%2005.jpg]
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(24-03-2015, 23:50)barden Skrev: Tillykke med den. Sådan en Burgman er bare flot.
Hvis jeg havde MC kort, så var det noget i den retning jeg ville have. Smil

Ditto Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
Tusind tak,kan bare sige se om I kan få mc-kort for det er en super dejlig scooter at køre på.
Svar
#8
Tillykke med den, kunne også godt se mig selv blive "opgraderet" med sådan en istf den jeg har nu.

På den anden side ville jeg nok ikke udsætte den for alt det som min egen bliver - den bruges som pendler maskine hver dag 80 km i stort set alt slags vejr, undtagen frostvejr Grin
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#9
Jeg kan godt forstå at du ikke vil udsætte den for de ture, men jeg har den jo også som mc så den skal ind om vinteren.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Min er så også en MC, men kunne da godt bruge de ekstra hk som din har Grin

Ej - det er for at spare på min bil, som kun kører 1/3 på literen af min Kymco og med 80 km/dag så betaler den sig selv ind hurtigt.
Yamaha Virago 920 årg 1983 til daglig brug i tørvejr året rundt.
BMW E61 535d
Kymco Agility 200i solgt
Svar
#11
Jow jow det var jeg godt klar over ,det jeg mente var at min mere er til for sjov kørsel og hygge ture.
Svar
#12
Den er da griiiim. Grøn grin

Nej, det er min drømmemaskine hvis/når jeg engang får MC pappet i hus. Om det lige skal være 400 eller 600, må komme an på pris samt et par prøveture. Men en Burgman, det er næsten stensikkert. Grin
Svar


Forum spring: