Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Mar 2015
18-03-2015, 17:41
(Dette opslag var sidst ændret: 18-03-2015, 17:45 af tobbe1975.)
Hej,
Jag har en Viarelli GT-1 som endast gått 80 mil. Problemet är att den börjar gå sämre och "bluddrar" när motorn blir varm.
Vi har rengjort förgasaren, pluggat EGR ventilen, ny bensin m.m. men problemet kvarstår.
Någon som råkat ut för detta eller kan ge tips på nästa steg i felsökningen?
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
For os som ikke kender modellen, så er her et billede:
Ivecar plus 2023.
Svar: 4
Tråde: 1
Tilmeldt: Mar 2015
Hvad betyder samre og bluddre?
Ak.
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(19-03-2015, 21:25)Mbc126 Skrev: Hvad betyder samre og bluddre?
Ak.
Formentligt dårlig(ere) og pludre.
Ivecar plus 2023.
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
(18-03-2015, 17:41)tobbe1975 Skrev: Hej,
Jag har en Viarelli GT-1 som endast gått 80 mil. Problemet är att den börjar gå sämre och "bluddrar" när motorn blir varm.
Vi har rengjort förgasaren, pluggat EGR ventilen, ny bensin m.m. men problemet kvarstår.
Någon som råkat ut för detta eller kan ge tips på nästa steg i felsökningen?
Dysen i karburatoren er nok for stor, eller også drukner den af en eller anden grund. Har du samlet karburatoren rigtigt?
Svar: 136
Tråde: 6
Tilmeldt: Mar 2012
Hej jeg tror nu mere det er ventillerne der skal kigges til. Når problemet er når den bliver varm selvom den kun har kørt 800 km.
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
(19-03-2015, 22:25)Jens Roos Skrev: Hej jeg tror nu mere det er ventillerne der skal kigges til. Når problemet er når den bliver varm selvom den kun har kørt 800 km.
Det var også min første tanke, indtil jeg så der blev skrevet at karburatoren havde været adskilt.
Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Mar 2015
Hej igen.
Tack för alla svar
Vi har kontrollerat och justerat ventilerna utan resultat.
Fick tips att det kunde vara tändspolen som är problemet. Har beställt en sådan och väntar på leverans.
Återkommer med resultat.