Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ikke mere scooter til mig..
#1
Hej alle.
Efter et tyveriforsøg på min scooter i søndags, hvor jeg dog fik fanget gerningsmændene på fersk gerning, og fik nogle penge ud af dem, er jeg nok blevet nød til at erkende min Agility skal skrottes.

Der har været nogle småproblemer med den hele tiden, kaliberen har ikke bremset som den skulle, det ene stempel i den sidder fast. Autochokeren har levet sit eget liv; den har fungeret fint det første stykke tid man kørte, man når motoren blev varm åbnede chokeren igen.
Det eneste der har fungeret upåklageligt, er motoren. Den er, som det eneste, det jeg har passet og plejet i hoved og røv, med olieskift, og indstilling af ventiler langt oftere end serviceintervallerne forskriver.
Nu står jeg med en scooter der er stort set fuldstændig splittet ad, og overvejer at sælge den i dele. Da motoren kører perfekt, må den da kunne bringe en lille sum penge ind.
Jeg er ikke interesseret i at få den op og køre igen, da jeg er 19år, søger lejlighed, fået kørekort til bil, og egenlig har mistet flairen for at køre scooter. Så jeg er heller ikke interesseret i at købe en ny scooter.

Så hvis der er nogen der mangler nogle dele, er de velkommen til at kontakte mig. Skjolde, motor, ledningsnet, ALT sælges.

Mvh
Nick
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Forum spring: