Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nu rabler det for alvor for EU
#1
Jeg er som nogen ved, indædt modstander af EU og det kommer aldrig til, at ændre sig. Dvs. jow, når vi har meldt os ud af det Cirkus. Men den udmelding, kommer nok aldrig.

Nu til det, det egentlig handler om:
Nu skal plæneklippere forsikres.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Rolig, det bliver aldrig aktuelt. Men så har aviserne da noget at skrive om. Smil
Svar
#3
(25-02-2015, 23:02)Jps Skrev: Jeg er som nogen ved, indædt modstander af EU og det kommer aldrig til, at ændre sig. Dvs. jow, når vi har meldt os ud af det Cirkus. Men den udmelding, kommer nok aldrig.

Nu til det, det egentlig handler om:
Nu skal plæneklippere forsikres.

Så må man jo købe en der ikke er selvkørende.
Hvis man altså kan få en motorplæneklipper i vore dage uden at den er selvkørende.
Ellers er der kun røvskubbere tilbage, den gamle cylinderklipper.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#4
(25-02-2015, 23:36)Erathor Skrev: Rolig, det bliver aldrig aktuelt. Men så har aviserne da noget at skrive om. Smil


Når det er Cirkus EU, kan man aldrig vide Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Så går der vel heller ikke længe før der også skal monteres partikel-filter, advarselstrekant, roterblink og sidemarkeringslys på ens plæneklipper. De er sgu da tosset.

Godt jeg kun har altan, UDEN græs. Grøn grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(26-02-2015, 09:16)Polywog Skrev: Så går der vel heller ikke længe før der også skal monteres partikel-filter, advarselstrekant, roterblink og sidemarkeringslys på ens plæneklipper. De er sgu da tosset.

Godt jeg kun har altan, UDEN græs. Grøn grin

Ja jeg har både for have og baghave men kalder den nu en baggård fordi der er lagt fliser i 9/10 dele af den også et blomsterbed fuld af ukrudt.
Og forhaven som er på to sider af huset da jeg bor på et hjørne, er fyldt med perlesten.
Så der er ikke noget græs der skal slås. Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#7
Ja, jeg retter mig sg* ikke, efter det Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(25-02-2015, 23:42)Jps Skrev: Når det er Cirkus EU, kan man aldrig vide Blink med øjet.

Men så husk også at din kilde, bt, er Cirkus Journalistik. Blink med øjet
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#9
(26-02-2015, 13:02)Baddi Skrev: Men så husk også at din kilde, bt, er Cirkus Journalistik. Blink med øjet

Ja, men jeg vælger så at tro på Cirkus Journalistik, for en gangs skyld. Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(26-02-2015, 13:19)Jps Skrev: Ja, men jeg vælger så at tro på Cirkus Journalistik, for en gangs skyld. Smil

Hehe, faktisk lang tid siden jeg har været i cirkus. Grøn grin

Ej, det er nu ikke fordi jeg mener man ikke kan tro på, hvad der er skrevet, men blot at alle deres artikler kun lige indeholder nok information til at folk deler det på nettet og siger til vennerne: "Ej, se hvor dumme og mærkelige politikerene er nu igen.". Fræk

Der er sjældent nok i det til at man kan få en ordenlig diskussion op at stå. Blink med øjet
De tjener jo penge på, hvor mange der går ind på deres side, så hvis de kan lave en masse sensations artikler som folk deler på nettet og får en masse ensidig diskussion op omkring, så har de en masse traffik på deres side hele tiden, uden at behøve at undersøge ting særlig meget eller lave god journalistik. Grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#11
(26-02-2015, 14:04)Baddi Skrev: Hehe, faktisk lang tid siden jeg har været i cirkus. Grøn grin

Ej, det er nu ikke fordi jeg mener man ikke kan tro på, hvad der er skrevet, men blot at alle deres artikler kun lige indeholder nok information til at folk deler det på nettet og siger til vennerne: "Ej, se hvor dumme og mærkelige politikerene er nu igen.". Fræk

Der er sjældent nok i det til at man kan få en ordenlig diskussion op at stå. Blink med øjet
De tjener jo penge på, hvor mange der går ind på deres side, så hvis de kan lave en masse sensations artikler som folk deler på nettet og får en masse ensidig diskussion op omkring, så har de en masse traffik på deres side hele tiden, uden at behøve at undersøge ting særlig meget eller lave god journalistik. Grin

Jeg vil også helst undgå en større diskution her på BS om EU, eller for den sags skyld andre politiske emner. Jeg kender min grænse ang. min mening om EU. Og den grænse, går ved den danske grænse Blink med øjet. EU skal ikke blande sig i, hvad vi render og laver bag ved den. Det er alt hvad jeg vil skrive om det, for ellers tænder jeg voldsomt af Grin. Nu er jeg f.eks på "Nationen" på Ekstrabladet. Og her går bølgerne sg* højt, må jeg sige.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
(26-02-2015, 14:21)Jps Skrev: Jeg vil også helst undgå en større diskution her på BS om EU, eller for den sags skyld andre politiske emner. Jeg kender min grænse ang. min mening om EU. Og den grænse, går ved den danske grænse Blink med øjet. EU skal ikke blande sig i, hvad vi render og laver bag ved den. Det er alt hvad jeg vil skrive om det, for ellers tænder jeg voldsomt af Grin. Nu er jeg f.eks på "Nationen" på Ekstrabladet. Og her går bølgerne sg* højt, må jeg sige.

Nationen er sgu også et kapitel for sig selv GrinerGriner
Svar


Forum spring: