Søg Garagen Hej Gæst! Register

Overvejer stilskifte
#1
Overvejer at ændre Smølfen radikalt til sæson 2016.
Den blå farve vil i så fald blive dækket af en orange carbonfarve med hvid tekst Grin
I stil med denne:
http://www.auto-butikken.dk/shop/mat-fol...3001p.html

Kan i lide den eller ej??
Da jeg aldrig og heller aldrig vil blive main stream er det kun undertegnede der bestemmer det men vil da gerne høre hvad i mener alligevel.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(09-02-2015, 19:18)Russer60 Skrev: Overvejer at ændre Smølfen radikalt til sæson 2017.
Den blå farve vil i så fald blive dækket af en orange carbonfarve med hvid tekst Grin
I stil med denne:
http://www.auto-butikken.dk/shop/mat-fol...3001p.html

Kan i lide den eller ej??
Da jeg aldrig og heller aldrig vil blive main stream er det kun undertegnede der bestemmer det men vil da gerne høre hvad i mener alligevel.

Orange er ikke lige min stil, men du skal gøre præcis det du har lyst til Smil Men så kan den jo ikke hedde Smølferaketten mere Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(09-02-2015, 19:48)K. Hansen Skrev: Orange er ikke lige min stil, men du skal gøre præcis det du har lyst til Smil Men så kan den jo ikke hedde Smølferaketten mere Grøn grin

HAHA nej det har du jo 100% ret i men jeg er og har aldrig været mainstream så forvent altid det værste fra mig.
Måske mit næste "navn" skal være Orangutang? Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#4
(09-02-2015, 20:32)Russer60 Skrev: HAHA nej det har du jo 100% ret i men jeg er og har aldrig været mainstream så forvent altid det værste fra mig.
Måske mit næste "navn" skal være Orangutang? Grin

Grøn grinGrøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
Metallic grøn, med Gule fælge Blink med øjet

Eller omvendt Grøn grin
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
I BS verdenen ville det blive mailstream da vi er så få med mc, og jeg allerede har en orange, og 2 ville måske gøre det til den mest brugte mc farve herinde. Griner

Hvis du syntes orange er lige dig - GO FOR IT!!
Altså så længe du ikke bliver lidt falsk carbon på cyklen, da jeg syntes det er SÅ trist at se på en cykel.
Sort i sort og det seje look er heller ikke mig, da det virker for teenage agtigt.

Svar
#7
Nu synger jeg lige et par forslag ud, så kan du jo tage det op eller kasten det i skralderen. Grin

Hvad med ice blue? Du har måske set nogle helt nye biler i den farve, den er ikke helt dum i mine øjne.
Skal det være outreret, så måske en mint grøn?
Svar
#8
Kamæleon folie.
Blå/grøn.
Guld/rød.
Violet/grøn.

Fundet under design folie og det er noget folk ikke køre med på mc Smil
Holder mest på blå/grøn og guld/rød.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#9
(09-02-2015, 23:51)Teddy Skrev: Nu synger jeg lige et par forslag ud, så kan du jo tage det op eller kasten det i skralderen. Grin

Hvad med ice blue? Du har måske set nogle helt nye biler i den farve, den er ikke helt dum i mine øjne.
Skal det være outreret, så måske en mint grøn?

Hmmm.
Har set den Iceblue og den er IKKE tosset heller og nok lidt mere spisbar i det lange løb ( Mht synsindtryk)
Noget i denne stil?
http://www.auto-butikken.dk/shop/mat-fol...2986p.html
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Me like den orange Smil

Omkring navne: Jeg havde da forventet et navneskift i retning af Il Tempo...

Farver: Er der ikke noget med at komplementærfarver altid går godt? Alternativt tone-i-tone hvis man vil ha' et lidt roligere udtryk?

Min personlige favorit til alting er hvepsefarvet; sort og gul. Sort er rolig og tilbageholdende, skriggul er SÅ meget oppe på barrikaderne!
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar
#11
(10-02-2015, 16:57)stormbringer Skrev: Me like den orange Smil
Omkring navne: Jeg havde da forventet et navneskift i retning af Il Tempo...

Il Tempo Klaphat, Smøl eller Tumpe ????
Med andre ord Il Tempo ?? WHAT Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#12
Nåh nu er den ORANGE bestilt. Om jeg så kommer til at bruge den er en anden sag.
Der er jo længe til Grin

Er forøvrigt skuffet over jer. Ikke EN har reageret over at jeg har skrevet 2017 i indledningen. Havde troet i var noget kwikkere Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar


Forum spring: