Søg Garagen Hej Gæst! Register

Endelig siger politikerne noget fornuftigt.
#1
Læs denne artikel. Er fuldstændig enig med EL, LA og DF, og er jeg ellers yderst sjældent.

Ministerpension
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(07-02-2015, 09:25)K. Hansen Skrev: Læs denne artikel. Er fuldstændig enig med EL, LA og DF, og er jeg ellers yderst sjældent.

Ministerpension

Mit kryds ved et valg, sættes der hvor jeg synes det anvendes bedst. Og det er ikke hos EL og LA, ihvertfald. Men når det så er skrevet, så mangler der en meget væsentlig ting her, og det er "Børnepensionen" som Politikernes børn får, fra de bliver født. De penge skal retur til statskassen, tak.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Lyder fornuftigt, men dog vil jeg sige 3 år for at få den minister pension. De bruger pengene på dem selv og er skide ligeglad med folk der ikke rigtig har penge og gør sit bedste for at leve.
De burde skaffe lærepladser for de penge i stedet.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
Synes også der skulle være krav om min. 3 års erhvervserfaring for at kunne sidde inde på borgen.
Der er for mange derinde ikke aner hvordan en skovl bruges Grøn grin
Svar
#5
(07-02-2015, 10:43)Jps Skrev: Mit kryds ved et valg, sættes der hvor jeg synes det anvendes bedst. Og det er ikke hos EL og LA, ihvertfald. Men når det så er skrevet, så mangler der en meget væsentlig ting her, og det er "Børnepensionen" som Politikernes børn får, fra de bliver født. De penge skal retur til statskassen, tak.

Hvis du læser nærmere, kan du se den faktisk er med i artiklen Blink med øjet
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(07-02-2015, 17:46)K. Hansen Skrev: Hvis du læser nærmere, kan du se den faktisk er med i artiklen Blink med øjet

Nå, læste den ikke godtnok .så FlovGrøn grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(07-02-2015, 18:43)Jps Skrev: Nå, læste den ikke godtnok .så FlovGrøn grin

Puds brillerne, du gamle Blink med øjet Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#8
(07-02-2015, 21:06)K. Hansen Skrev: Puds brillerne, du gamle Blink med øjet Grøn grin


Jaja, ska' nok :P Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(07-02-2015, 21:10)Jps Skrev: Jaja, ska' nok :P Grin.

Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: