Søg Garagen Hej Gæst! Register

Satte 70cc på, kan ikke starte.
#1
Hej.

Har installeret 70cc cylle samt Dellorto 17.5 PHVA. jeg har installeret alt baglæns som da jeg tog std dele af.
Jeg har smurt cylle + stempel i olie før montering og sat stempelringe efter instruktioner. Når jeg drejer rundt på blæseren på siden, kører stemplen glat op og ned.

Der sad kun 3 kabler på det gamle karburator. Benzinslangen, gaskabel og choker. Dem har jeg installeret korrekt, og når jeg drejer gassen, går den runde tingest midt i karbu op som den skal og giver gas. Skal jeg lave nogen ændringer på kabler når jeg skifter til ny karburator? Altså skal vacuumslangen sidde på karbu i stedet eller nogen andre kabler.

Jeg ved ikke om karbu får benzin, tjekker jeg i morgen. Samt tændrøret. Man skal vel ikke gøre noget bestemt ved første opstart?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Fik den startet tidligere i dag, men den har siden ikke kunnet starte den. Hvad kan være grunden og hvad kan jeg gøre?
Svar
#3
Er der gnist, er der benzin, er der kompression?
Svar
#4
Der er benzin og gnist. Hvis den startede op tidligere, er der vel kompression?
Svar
#5
Og pilen på stempel peger mod udstødningsporten ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Og du har brugt nye pakninger, samt hvad er det for en scooter ??.
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#7
Det er en PGO PMX Sport, og ja, har brugt nye pakninger.
Første problem var at jeg havde druknet den med 102 dyse. Så kom jeg 92 dyse i og den gad stadig ikke.
Så fik jeg at vide at jeg skulle tage tændrøret af og træde på kickstarteren i 30s, så den lufter ud. Så gad den godt starte derefter og den kører super nu Smil
Svar


Forum spring: