Søg Garagen Hej Gæst! Register

VGA Digita kan ikke trække
#1
Hej folkens.

Jeg har en 2012 VGA Digita som har mistet evnen til at trække stortset fuldstændigt. Den starter fint og reagerer også på, at man giver den gas, men den kan næsten ikke engang slæbe sig selv fremad. Motorlyden er også ret underlig, lidt som om den "hopper" mere... jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal beskrive det. Den minder mere om lyden fra en plæneklipper end en scooter.

Jeg har haft den på værksted for samme problem tidligere, men jeg synes snart, der er noget galt med den hele tiden, så jeg ville gerne selv kunne servicere den. Det skal dog siges, at jeg aldrig har rodet med den slags før. Et eller andet sted skal man vel starte!

Nå, men jeg håber på at I kan pege mig i den rigtige retning.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Moske er det din tændspole evt se efter om der er brud på tændkablet fra tændspolen og til tændrørshætten, jeg har lige skiftet en på en Gianco G10 i dag hvor tændkablet hvade et brud det var revnet i kablet.
Og den kunne ikke køre ordenligt på grund af det.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: