Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gratis Windows10
#1
Windows 10 bliver gratis!. (Hvis man har Windows 7, Windows 8.1 eller Windows Phone 8.1.)

Det ser vild ud. Smil

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mi...ne/5408971

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/tv...et/5409019

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(21-01-2015, 23:58)barden Skrev: Windows 10 bliver gratis!.

Det ser vild ud. Smil

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/mi...ne/5408971

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/tv...et/5409019

Der må være en hage ved at Win 10, er gratis Grin Og hologrammer har jo eksisteret i mange år, efterhånden (på film) Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(22-01-2015, 00:00)Jps Skrev: Der må være en hage ved at Win 10, er gratis Grin Og hologrammer har jo eksisteret i mange år, efterhånden (på film) Grin.

Aaarh. Ja på en en science fiction film. Smil

Det er nok et plaster på såret, efter Windows 8. Grin

Svar
#4
(22-01-2015, 00:04)barden Skrev: Aaarh. Ja på en en science fiction film. Smil

Det er nok et plaster på såret, efter Windows 8. Grin

Smider Win10 på min fars bærbar (hvis den kan klare det) Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
(22-01-2015, 00:07)Jps Skrev: Smider Win10 på min fars bærbar (hvis den kan klare det) Grin.

Ja, det kan jo nok kun blive bedre. Grin

Mon ikke den kan det:

System requirements:

Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster.

RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit).

Free hard disk space: 16 GB.

Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver.

A Microsoft account and Internet access.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(22-01-2015, 00:10)barden Skrev: Ja, det kan jo nok kun blive bedre. Grin

Mon ikke den kan det:

System requirements:

Processor: 1 gigahertz (GHz) or faster.

RAM: 1 gigabyte (GB) (32-bit) or 2 GB (64-bit).

Free hard disk space: 16 GB.

Graphics card: Microsoft DirectX 9 graphics device with WDDM driver.

A Microsoft account and Internet access.

Det er en 32-bit og ser ud til at kunne klarer det, med de specifikationer du har skrevet Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
(22-01-2015, 00:24)Jps Skrev: Det er en 32-bit og ser ud til at kunne klarer det, med de specifikationer du har skrevet Grin.

Måske der bliver noget fiflen med diverse drivere? Smil

Svar
#8
Ja, og det gider jeg nok ikke rode med Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Nu ligger jeg så ikke lige i gratis-målgruppen, da jeg stadig kører XP.

Jeg har dog 3 ret aggressive og fuldt opdaterede sikkerhedsprogrammer kørende (ingen af dem fra Microsoft!), så sikkerheden er slet ikke så dårlig!

På arbejdet kører den officielle maskine 32 bit Windows 7, så jeg kan i nogen grad navigere rundt i det system, selvom mange funktioner er slået fra fra centralt hold.

Windows 8 og 8.1 har jeg kun 'leget' med i forretninger o.lign, og jeg må sige, jeg ikke er blevet imponeret!
Nu har jeg heller ingen 'SmatFon'. Havde det hjulpet på forståelsen?

Jeg har været rigtig glad for min lille netbook, specielt fordi jeg fandt ud af at arbejde med en virtuel desktop noget over skærmens 1024x600.
Den er dog begyndt at blive ret tung i opstart og nedlukning, så noget nyt i samme klasse (også pris) er på tapetet. Virtuel desktop eller god opløsning og lav vægt/størrelse samtidig med god læsbarhed er dog ufravigelige krav!
Det med det virtuelle kan 8 vist slet ikke finde ud af, men det system tror jo også, det kører på en telefon. Jeg har i hvert fald ikke set noget, der siger noget andet.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jeg tænker også der er en hage ved Windows 10. Tror det går hen og bliver abonnement ligesom deres Office 365. Ærgerligt hvis det gør, så gider jeg i hvert fald ikke opdatere. Overrasket
Lige nu er jeg nød til at have Office 365 på min bærbar, så jeg kan bruge det i skolen. Når skolen er slut, ryger det til gengæld ud, også kommer der noget gratis software ind, der kan det samme.

Jeg kører windows 8,1 nu her på anden maskine og syntes faktisk det er et super fint system. Når jeg lige vendte mig til det, er der en masse funktioner, som gør at jeg hurtigere kan navigere rundt. Samtidig er op starten også pænt hurtig, vel omkring 20 sek. så er den klar. Blink med øjet
Mine køretøjer:
-Nede på en knallert, men bestemt den bedste-
-En eller to scooter, når vinteren kommer-
- Suzuki Samurai DM50 (1990)
- VGA Digita (Dellórto) (2013)
Svar
#11
(28-01-2015, 20:01)china4ever Skrev: Samtidig er op starten også pænt hurtig, vel omkring 20 sek. så er den klar. Blink med øjet


Hvis din computer har harddisk er jeg imponeret.
Min egen PC med SSD og Windows 7 starter på ca. 10 sekunder Grin
Svar
#12
(28-01-2015, 20:04)Arbejdsnarkomanen Skrev: Hvis din computer har harddisk er jeg imponeret.
Min egen PC med SSD og Windows 7 starter på ca. 10 sekunder Grin

Jeps, en ganske almindelig harddisk. Ved ikke om 20 sek. måske er helt rigtigt, har ikke målt den. Men det går måj hurtigere end andre pc'er jeg har ejet.
Mine køretøjer:
-Nede på en knallert, men bestemt den bedste-
-En eller to scooter, når vinteren kommer-
- Suzuki Samurai DM50 (1990)
- VGA Digita (Dellórto) (2013)
Svar


Forum spring: