Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO krumtap og tuning
#49
Det gør jeg så Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#50
Jeg startede ud med en 100 dyse, den kunne godt starte, men den kunne ikke køre mere end 10km/t. Prøvede med en 92 dyse, og der kunne den køre, men den kunne ikke tage bundgas og tændrør var sort. Prøvede sidenhen med 90, 88 og 85 dyse.

Men den bliver rigtig varm, og tændrøret er stadig sort og den gider stadig ikke tage fuld gas. Luftskruen er bedst ca. 3-3½ ud, hvilket indikerer at dysen er for stor, ikke? Og tændrør er sort. Men den bliver helt vildt varm med 85 dyse. Hvad kan jeg gøre?

Den har også mistet effekt, hvilket er fint nok da jeg var indstillet på det da det første gang jeg rodede med sådan noget. Så hvis det bare er cylle, så det fint. Men den kommer stadig op på 70km GPS med et fint optræk, bare ikke ligeså godt som før.
Svar
#51
Jeg ville prøve med en dysse 82er og luftskruen skal kun 1½ omgang ud så din dysse er alt for stor.
Jeg kan kun finde et tun gearset http://www.speedline.dk/da/scooter/geari...m-zi33251/ .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#52
Jeg kører med 85 dyse, clipsen på nålen er øverst, 2½ gange ud luftskruen. Har desværre ikke en mindre dyse end 85 lige nu. Den gider godt tage fuld gas nu og tændrøret er rigtig mørk brun.
Svar


Forum spring: