Søg Garagen Hej Gæst! Register

Rablende gal motorcyklist, der åbenbart har travlt!
#1
Den er noget 'hoppende' hos mig, så gad vide, hvor ægte den er?

https://www.youtube.com/watch?feature=pl...6ssYxSklIY
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(20-01-2015, 09:59)walker1 Skrev: Den er noget 'hoppende' hos mig, så gad vide, hvor ægte den er?

https://www.youtube.com/watch?feature=pl...6ssYxSklIY

Her hopper den ikke. Og sikken en idiot. En skam der ikke var en bil, der ramte ham.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
(20-01-2015, 10:12)Jps Skrev: Her hopper den ikke. Og sikken en idiot. En skam der ikke var en bil, der ramte ham.

Bedre: En skam at han ikke blev trykket mellem to lastbiler. En biker-sandwich.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
Ja det er sindsygt.

Men nu skal i jo lige huske at det rent faktisk er lovligt i nogle lande, at man som mc køre, køre mellem bilerne på den måde.

Dog ikke så agrasivt som han gør, men i stil med ham der spærre for ham på et tidspunkt.
Han passere kun de biler hvor der er plads og samtidigt gasser han godt op og ned så bilisterne bliver opmærksomme og ser ham.


Ham der optog den film her har endten været langt væk på stoffer eller også mangler han den del af hjernen der opfatter frygt og fare.
Han har jo ikke en skid respekt for livet sådan som han køre eller for den sags skyld respekt for andre traffikanter´s liv og førelighed.

Godt nok er det ham det går mest ud over for det meste, men dør han kan det gi den uskyldige billist der kørte bilen phyiske men resten af livet og være skyld i vedkommende ikke tør køre et motor køretøj resten af livet.Græder

Sådan en Phykopat.Ond

Jeg ville aldrig turde at køre sådan eller bare til nærme lig vis, det er rigeligt når man køre på en cykelsti der ikke er hævet over vejen og der samtidigt er parkering tilladt i vejsiden.
Så man køre med feks skiftevis træer og lygtepæle på højre side helt ude ved kantstenen.
Og biler der holder med de højre hjul over striben så der kun lige er 5-10 cm mellem scooterens sidespejle og bilernes sidespejle.
Hvis man da ikke vil ramme vejtræerne med det højre spejl.
Hver gang jeg skal i banken køre jeg på den sti og må nok indrømme at det som regel foregår med maks 20 km/t.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#5
(22-01-2015, 08:30)Quiks Skrev: Ja det er sindsygt.

Men nu skal i jo lige huske at det rent faktisk lovligt som mc køre og køre mellem bilerne på den måde.

Dog ikke så agrasivt som han gør, men i stil med ham der spærre for ham på et tidspunkt.
Han passere kun de biler hvor der er plads og samtidigt gasser han godt op og ned så bilisterne bliver opmærksomme og ser ham.


Ham der optog den film her har endten været langt væk på stoffer eller også mangler han den del af hjernen der opfatter frygt og fare.
Han har jo ikke en skid respekt for livet sådan som han køre eller for den sags skyld respekt for andre traffikanter´s liv og førelighed.

Godt nok er det ham det går mest ud over for det meste, men dør han kan det gi den uskyldige billist der kørte bilen phyiske men resten af livet og være skyld i vedkommende ikke tør køre et motor køretøj resten af livet.Græder

Sådan en Phykopat.Ond

Jeg ville aldrig turde at køre sådan eller bare til nærme lig vis, det er rigeligt når man køre på en cykelsti der ikke er hævet over vejen og der samtidigt er parkering tilladt i vejsiden.
Så man køre med feks skiftevis træer og lygtepæle på højre side helt ude ved kantstenen.
Og biler der holder med de højre hjul over striben så der kun lige er 5-10 cm mellem scooterens sidespejle og bilernes sidespejle.
Hvis man da ikke vil ramme vejtræerne med det højre spejl.
Hver gang jeg skal i banken køre jeg på den sti og må nok indrømme at det som regel foregår med maks 20 km/t.

Det er så ikke lovligt alle steder, her i Danmark må du f.eks ikke. I Tyskland må du heller ikke, men i Storbritannien, og nogle stater i USA må du. Så det du siger, er ikke helt korrekt.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(22-01-2015, 08:48)K. Hansen Skrev: Det er så ikke lovligt alle steder, her i Danmark må du f.eks ikke. I Tyskland må du heller ikke, men i Storbritannien, og nogle stater i USA må du. Så det du siger, er ikke helt korrekt.

Sorry mig der glemte et par ord, skulle ha stået nogle steder !!Grin

Er rettet !! Blink med øjet

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#7
(22-01-2015, 09:24)Quiks Skrev: Sorry mig der glemte et par ord, skulle ha stået nogle steder !!Grin

Er rettet !! Blink med øjet

Helt i orden, ville bare påpege det Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: