Hej.
Efter at have haft nu fire karburatore i hånden hvor to af dem havde en o ring ved luftskruen lige efter fjederen og to ikke havde det vil jeg gerne spørge de herre og damer om hvad i mener?
Det er alle sammen ens karburatore.
Men skal den o-ring være der, eller skal den ikke?
På min nye "brugte" 2006 wrc rally var der ikke en, på den sidste wrc rally var der en og ligeledes på en alm. speedfight og en købt brugt karburator, en havde, den anden havde ikke.
Så bare for at høre af jo!
Jeg har søgt en del på det og kan kun se at hvis man køber en luftskrue, så er det bare en messing skrue og en fjeder, der er ingen o-ring.
Hvad siger i, første anden og tredje gang, hammerslag og det hele inkluderet.
Er det tombola eller er der noget der er standard, for det kan jeg bare godt lide.
Tusinde tak på forhånd for hjælpen hvis der er nogen der ved sådan noget!
Efter at have haft nu fire karburatore i hånden hvor to af dem havde en o ring ved luftskruen lige efter fjederen og to ikke havde det vil jeg gerne spørge de herre og damer om hvad i mener?
Det er alle sammen ens karburatore.
Men skal den o-ring være der, eller skal den ikke?
På min nye "brugte" 2006 wrc rally var der ikke en, på den sidste wrc rally var der en og ligeledes på en alm. speedfight og en købt brugt karburator, en havde, den anden havde ikke.
Så bare for at høre af jo!
Jeg har søgt en del på det og kan kun se at hvis man køber en luftskrue, så er det bare en messing skrue og en fjeder, der er ingen o-ring.
Hvad siger i, første anden og tredje gang, hammerslag og det hele inkluderet.
Er det tombola eller er der noget der er standard, for det kan jeg bare godt lide.
Tusinde tak på forhånd for hjælpen hvis der er nogen der ved sådan noget!