Søg Garagen Hej Gæst! Register

Var godt nok gang i Egon.
#1
Jeg var ude og køre lørdag formiddag ved 10 tiden og det gik fint som jeg også regnede med da stormen først skulle nå odense ved 14 tiden.
Men da jeg kørte hjem lidt i 12 var det absolut ikke spor sjovt og køre.
Kom ud på et åbent stykke på en lille kilometer med en bro over togbanen og det stykke var godt nok stygt og passere med stærke vindstød fra siden.
Men slap da levende fra det og kom i læ inde i byen, men kørte lige hjem ikke noget med lige og handle på vejen som ellers var min mening.
Skule bare hjem hurtigst muligt.Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(11-01-2015, 15:16)Quiks Skrev: Jeg var ude og køre lørdag formiddag ved 10 tiden og det gik fint som jeg også regnede med da stormen først skulle nå odense ved 14 tiden.
Men da jeg kørte hjem lidt i 12 var det absolut ikke spor sjovt og køre.
Kom ud på et åbent stykke på en lille kilometer med en bro over togbanen og det stykke var godt nok stygt og passere med stærke vindstød fra siden.
Men slap da levende fra det og kom i læ inde i byen, men kørte lige hjem ikke noget med lige og handle på vejen som ellers var min mening.
Skule bare hjem hurtigst muligt.Grin

Hernede kørte et par beboere på vejen, uanset at det blæste en pelikan og stadig gør det her. Men de kørte så begge på 3hjulede Pgo'er Grin. Ikke at de står bedre fast i stormvejr. En krafitg sidevind og de ryger af. Jeg kører først til byen imorgen og håber så, at vinden har lagt sig lidt.

Indtil videre er det kun en presenning over nogle sten til en kommende indkørsel, der er revnet flere steder her på pletten.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Jeg kørte næsten sidelæns på motorvejen, var godt nok ikke sjov synes jeg, der kom lige en kraftig vind og så køre jeg i en lille fiat punto.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
Var ude og gå i aftes, der kunne man næsten ikke stå, det var knald på.

Skulle gave været ude og trille en tur i dag, men syntes den suser noget.
Og windchill er noget lav, føj det koldt.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#5
(11-01-2015, 15:57)MSJ1982 Skrev: Var ude og gå i aftes, der kunne man næsten ikke stå, det var knald på.

Skulle gave været ude og trille en tur i dag, men syntes den suser noget.
Og windchill er noget lav, føj det koldt.

Har været oppe og handle lidt idag.
Men her i Odense er der kun alminelig blæsevejr ikke noget alvorligt.
Så det værste var det regn/slud/hagl/sne vejr der begyndt da jeg skulle hjem var næsten umuligt og se noget selv om jeg kørte med visiret lukket.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(11-01-2015, 15:24)emil-jensen Skrev: Jeg kørte næsten sidelæns på motorvejen, var godt nok ikke sjov synes jeg, der kom lige en kraftig vind og så køre jeg i en lille fiat punto.

Skift dine nedslidte sommerdæk med nye vinterdæk af en god kvalitet.

Jeg har været ude og køre en hel del, begge dage. Udover lidt sideværts småskubberi til bilen (som ikke engang krævede hænderne på rattet mere end normalt), mærkede jeg ikke meget til at der skulle være fuld storm. Smil
Svar
#7
(11-01-2015, 22:07)Teddy Skrev: Skift dine nedslidte sommerdæk med nye vinterdæk af en god kvalitet.

Jeg har været ude og køre en hel del, begge dage. Udover lidt sideværts småskubberi til bilen (som ikke engang krævede hænderne på rattet mere end normalt), mærkede jeg ikke meget til at der skulle være fuld storm. Smil

Der 4-5 mm dæk mønster tilbage, men min bil er bare virkelig livlig når der er vind, og køre ikke på sommerdæk men hel års, min bil vejer ca 900kg Smil
Men noget andet med stormen er at der stadig ligger vand 1 cm under vejen, og det er 20cm fra at løbe over diget, så der er stadig alt for meget vand i kanalerne, og vandet ligger på marker og veje.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar


Forum spring: