Søg Garagen Hej Gæst! Register

Yamaha Neos 4takter på vej (er droppet)
#1
Ja, nu skulle den være der efter mange krumspring, omkring køb af en 4 takter Smil Om ca. 14 dage, skulle der gerne lande en Neos, her på pletten. Det er en årgang 2013, med 7.000 km på bagen (eller vejen Blink med øjet ). Den er beklageligvis hvid, men den farve ændre jeg muligvis ret hurtigt, når den er kommet i hus. Den er lovlig, men kører 38 km/t ifølge ejeren, så jeg gætter på der er en anden variator monteret.

[attachment=7836]

[attachment=7837]
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tillykke med dyret, du skal nok blive glad for at være hoppet på 4-takt vognen Grin
Svar
#3
(07-01-2015, 23:13)Arbejdsnarkomanen Skrev: Tillykke med dyret, du skal nok blive glad for at være hoppet på 4-takt vognen Grin

Det håber jeg da, jeg bliver. Den skulle kunne køre 45 km/l mod Big'ens 33 km/l. Men det jeg forventer mest af, er lydniveau'et er lavere fra udstødningen, end på Big Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(07-01-2015, 23:25)Jps Skrev: Det håber jeg da, jeg bliver. Den skulle kunne køre 45 km/l mod Big'ens 33 km/l. Men det jeg forventer mest af, er lydniveau'et er lavere fra udstødningen, end på Big Smil.

Håber alt går vel. M.h.t. benzinøkonomi er det måske ikke umuligt. Den er jo droslet ned i omdr. i forhold til en 45`er og kører ikke så hurtigt.

Venligst Erik.
Svar
#5
(07-01-2015, 23:56)Scooterballe Skrev: Håber alt går vel. M.h.t. benzinøkonomi er det måske ikke umuligt. Den er jo droslet ned i omdr. i forhold til en 45`er og kører ikke så hurtigt.

Venligst Erik.

Jeg håber også alt går vel. Men skal da ha' fat i en instruktionsbog eller manual, så jeg er forberedt på drillerier fra knallerten.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(08-01-2015, 00:07)Jps Skrev: Jeg håber også alt går vel. Men skal da ha' fat i en instruktionsbog eller manual, så jeg er forberedt på drillerier fra knallerten.

Mon ikke den nuværende ejer har en instruktionsbog? Ellers burde det være let at fremskaffe en på nettet (tror jeg).

Venligst Erik.
Svar
#7
(08-01-2015, 00:12)Scooterballe Skrev: Mon ikke den nuværende ejer har en instruktionsbog? Ellers burde det være let at fremskaffe en på nettet (tror jeg).

Venligst Erik.

Kan være scootergrisen har en Smil.

Og det havde han så Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
Tillykke med dyret Grin
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#9
(08-01-2015, 02:57)emil-jensen Skrev: Tillykke med dyret Grin

Takker, men nu skal den jo lige lande her først Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Har glemt at skrive prisen på den, som er 8.000 kr. Leveret fra Fyn af. Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Den bliver leveret med plade. Men går ikke ud fra, der opstår problemer ved en omregistrering. Jeg har jo så 3 uger, til at få det gjort. Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Har du solgt de andre da?
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar


Forum spring: