Søg Garagen Hej Gæst! Register

Redaktørens Nytårstale 2014
#1
Ærede BS, touring, forum, og chatbrugere.

Så vi på vej ind i et nyt år, og endnu et år uden Kragen er snart gået. Jeg tror vi alle stadig savner hans ekspertise, velformulerede indlæg og ikke mindst hans deltagelse på touringturene der heldigvis stadig køres, omend ikke så mange som før i tiden. Medlemstallet er (som sædvanligt) vokset stille og roligt gennem året, og vi ligger (efter min mening) stadig nr 1, på listen over knallertfora's. Det skyldes ikke mindst jer brugere som har skrevet om løst og fast, gennem året. Og så det, at vi trods meningsforskelle og verbale øretæver i ny og næ, er seriøse omkring det vi skriver om.

Desværre kan det ikke helt undgåes med så mange brugere, at der opstår gnidninger mellem os. Jeg håber dog, at diverse uoverensstemmelser, er bragt ud af verdenen så vi går ind i det nye år og vi så at sige starter på en frisk i 2015.
Det er ihvertfald mit ønske for BS. Som redaktør for BS, har det gamle år, givet lidt arbejde i ny og næ Smil. Jeg håber at jeg ikke har været for hård, overfor jer? Det har ihvertfald ikke været meningen, at træde nogen over tæerne. At overtage redaktørjobbet efter Kragen var faktisk lidt skræmmende, men håber jeg har gjort mit arbejde nogenlunde. Man kan jo desværre ikke, stille alle tilfreds.

Jeg håber også at der kommer lidt mere gang i snakken på BS. Vintertiden er underligt nok, den mest stille periode på BS, og det burde den ikke være. Det virker for mig, som om brugerne går i vinterhi Smil.

Ang. BS-Touring, var der desværre også lidt gnidninger her, i året der gik. Håber også det er glattet ud, så Touringåret 2015, forløber til alles tilfredshed. Jeg havde jo desværre selv lidt problemer med at komme med på ture, da mit helbred ikke har været det bedste, i år. Jeg ser frem til, at få kørt nogle BS ture, i 2015 Smil.


Med ønske om et godt og lykkebringende nyt scooterår, slutter jeg denne "nytårstale" med et:

Må Gud, bevare det danske scooterfolk.
[attachment=7829]

[attachment=7830]

Ja video'ens titel er Happy New year 2013, men kan vel godt bruges alligevel i 2014 Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Selvom jeg har fået et ban af dig, synes jeg bestemt ikke du har været for hård, har da fået mig til at tænke mg bedre om Smil Mht touring må vi se, min scooter er snart moden til skrotpladsen, efter de forbandede pilfingre, der forsøgte at stjæle den. Men vi må se på det Smil Godt nytår til dig osse Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Ja vi har jo haft vores gnidninger nogle af os, Men føler os lidt det skal til engang imellem Smil

Og godt Nytår til jer alle, det er på tide at kigge tilbage på de gode og mindre gode ting man har foretaget sig i løbet af året, og ikke mindst fremad.

Jeg har været igennem, en voldsom udvikling, som jeg helt sikkert kan mærke
og selvom det er/har været hårdt, så er jeg bare super glad for de ting jeg har gjort.
Det har også betydet farvel til "venner" endda familie. Men det alt sammen gavner min færd frem i livet.

Har brugt så meget af mit liv på ting som er fuldstændig latterigt, når man tænker over det nu:
Samtidig har det gjort mig til den jeg er i dag.

Så håber i får et godt Nytår alle sammen, for det ved jeg at jeg gør.

Bevar det gode humør, også selvom tingene går imod jer, så er der altid et lys for enden af tunnelen Grøn grin

Og nej er hverken fuld eller skæv Smil
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
Grin GODT NYTÅR ALLESAMMEN.!!! Grin

Håber i allesammen kommer godt ind i det nye år, uden uheld med fyrværkeriet og husk sikkerheds briller.

Mit nytår´s forsæt er: At jeg lover også og køre scooter i 2015.Griner

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#5
Jeg havde også planlagt en nytårstale, men Jps kom mig i forkøbet, så jeg vil nøjes med at ønske jer alle et godt nytår. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Godt nytår.
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#7
(31-12-2014, 16:23)DarkSide Skrev: Jeg havde også planlagt en nytårstale, men Jps kom mig i forkøbet, så jeg vil nøjes med at ønske jer alle et godt nytår. Smil

Kom igang, med at skrive den Blink med øjet. Men godt nytår selv.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(31-12-2014, 16:54)Jps Skrev: Kom igang, med at skrive den Blink med øjet. Men godt nytår selv.

Jeg er allerede startet på at fejre det nye år, så det ville sikkert blot blive noget sludder alligevel, desuden har du vist alligevel dækket det hele ganske godt. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
Kære Hr. Redacteur.
Tak for en særdeles fin nytårstale, hvor du kom rundt om mange ting. Jeg synes trods alt, at det har været et rigtig godt BS år; vi er jo.mange brugere med mange forskellige meninger, så set i det lys er vi vist ganske civiliserede. Udover det gode selskab her på BS, vil jeg takke alle deltagere på vores ture, det har været en sand fornøjelse. Mit håb er selvfølgelig, at endnu flere får lyst til at deltage på BS-ture. Men tak til Jer der bruger tid til at administrere BS, tak til alle brugere og et rigtigt godt nytår til Jer alle.

Venligst Erik.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Godt nytår til alle her inde og pas nu på jer selv hvids at i skal ud at skyde krudtet af og pas også på dem som ser på.
Men ellers så kan det jo være at man mødes med andre på ture i det nye år forsat god aften.
GrinGrinGrin.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#11
Ja så blev det jo D.1/1-2015. Håber i alle er kommet godt ind i det nye år Smil

Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Godt nytår til alle herfra. Smil

[Image: New-Years-Wishes.gif]

Svar


Forum spring: