Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kinroad Chopper (30'er)
#13
Der er nemlig ingen ledninger der kan cuttes på min model - det har min forhandler også bekræftet.

Derfor søger jeg en ny CDI.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
MadsAndersen Skrev:Der er nemlig ingen ledninger der kan cuttes på min model - det har min forhandler også bekræftet.

Derfor søger jeg en ny CDI.

Hvor mange ledninger er der på din cdi?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#15
Lund Skrev:Hvor mange ledninger er der på din cdi?

Hvis du er så skråsikker, hvorfor køber du så ikke bare en ubegrænset som i snakker om på 4stroke? Alle passer.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#16
Altså køber nok den inde på daxshop.dk - men har spurgt om Scooter-Dele's CDI passese på min, hvilken den skulle gøre. Men spørgsmålet er om den både er ubegrænset og avanceret - for så er den temmelig billig i for hold til daxshop's avanceret CDI.
Svar
#17
MadsAndersen Skrev:Altså køber nok den inde på daxshop.dk - men har spurgt om Scooter-Dele's CDI passese på min, hvilken den skulle gøre. Men spørgsmålet er om den både er ubegrænset og avanceret - for så er den temmelig billig i for hold til daxshop's avanceret CDI.

Jeg kender ikke skådes cdi, Daxshoppens kan jeg sige god for, også ved reklamationer, ombytning whatever, aldrig problemer.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Så fik jeg den ubegrænsede CDI, så nu kører den omkring 65 km/t Smil

Nogle der ved hvordan man tager fløjten ud? Kan kun se et lille hul ved enden af udstødningsrøret...
Svar
#19
Hej igen

Jeg har sat et powerfilter på min chopper, samt dyset den op fra 60# til 65#.

Jeg fik den indstillet på luftskruen, kørte 10 km uden problemer - dog "hopper" den lidt frem og tilbage når jeg prøver at komme over de 65 km/t.

Men da jeg startede den igen, trak den meget langsom, men da jeg tog filteret af, kørte den fint igen.

Er det noget med dysen ?
Svar
#20
Hej Mads.
Har du husket at geare den?

Når du sætter ubegrænset CDI på, får den jo en masse ekstra kræfter, som resultere i en stor mængde ekstra omdrejninger. Istedet for at bruge de omdrejniger til rystelser og optræk, kan du sætte størrere tandhjul foran og bagpå, og på den måde få den til at løbe en hel del stærkere! Smil

Iøvrigt, ved godt det er off topic, men hvordan lyder den egentlig som standard?
Svar
#21
Okay, tak - men så er jeg bare bange for at optrækket bliver for dårligt ? Men mangler stadig at bore op studsen op til 15 mm - den er 12 nu, da jeg ikke havde større bor :P

Lyden er rigtig fed med powerfilter og opboret studs Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
Xstrem Skrev:Hej Mads.
Har du husket at geare den?

Når du sætter ubegrænset CDI på, får den jo en masse ekstra kræfter, som resultere i en stor mængde ekstra omdrejninger. Istedet for at bruge de omdrejniger til rystelser og optræk, kan du sætte størrere tandhjul foran og bagpå, og på den måde få den til at løbe en hel del stærkere! Smil

Iøvrigt, ved godt det er off topic, men hvordan lyder den egentlig som standard?

Der er grænser for hvad sådan en kineser kan trække, jeg har kun en enkelt tand ekstra på i for på min 72CC
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#23
Så sprang baglygten, forlygten og speedometerpæren en mørk aften. Har netop målt at den laver 17 volt, hvilket er noget de 12 V ?

Hvad kan der være galt ? Strømregulatoren ?
Svar
#24
MadsAndersen Skrev:Så sprang baglygten, forlygten og speedometerpæren en mørk aften. Har netop målt at den laver 17 volt, hvilket er noget de 12 V ?

Hvad kan der være galt ? Strømregulatoren ?

Spændingsregulatoren er sikkert ikke i orden, tjek stelforbindelsen til den, hvis den er OK, så er det sikkert regulatoren der er fesen.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar


Forum spring: