Søg Garagen Hej Gæst! Register

Det ser ikke godt ud!
#13
(29-12-2014, 11:08)MSJ1982 Skrev: Men har aldrig set sådan et slør i plejlstangen, og er vel oppe på 5-6 Krumtappe i alt på de 5-6 år jeg har kørt 4 takt,- det plejer bare at være lejerne i den ene side der ryger.


Hvad er det for nogle krumtappe du har kørt med, siden du har skiftet så mange gange? Målløs
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Billige fra Tyskland Ked af det
Men de 2 første brugte jeg et hjemmlavet værktøj til at holde og når jeg spændte det op så kunne jeg smadre lejet i den side.

Men de burde jo holde lngere de koster så også kun omkring 260 kr + potro Smil
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#15
Nå der var heller ingen pakke med posten i dag Fortvivlet
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#16
(02-01-2015, 11:12)MSJ1982 Skrev: Nå der var heller ingen pakke med posten i dag Fortvivlet

Det er surt og vente på pakker, hader det.Griner

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#17
Kom godt nok osse først i gang med at rense den nu, men for dælen det er træls, det sidder bare over alt som fint støv Fortvivlet
[Image: 345eq76.jpg]

Oliepumpen er godt nok simpel, har aldrig set den indeni før Cool
[Image: n71ilz.jpg]

Og så var luftfiltret sølet ind i vand/mudder, men Karburatoren var pinlig ren, det forstår jeg så ikke.
Og så har jeg i øvrigt taget det hele ind så det er tørt og ved stue temperatur, når det skal samles Smil
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
(02-01-2015, 13:35)MSJ1982 Skrev: Kom godt nok osse først i gang med at rense den nu, men for dælen det er træls, det sidder bare over alt som fint støv Fortvivlet
http://i60.tinypic.com/345eq76.jpg

Oliepumpen er godt nok simpel, har aldrig set den indeni før Cool
http://i58.tinypic.com/n71ilz.jpg

Og så var luftfiltret sølet ind i vand/mudder, men Karburatoren var pinlig ren, det forstår jeg så ikke.
Og så har jeg i øvrigt taget det hele ind så det er tørt og ved stue temperatur, når det skal samles Smil

Har du fundet ud af hvor det metal kommer fra ??

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#19
Det eneste jeg har fundet er det slør i plejlstangen.
Men går ud og begynder på min anden motor jeg har, for har fundet et hul i blokken, som er ovalt.
Det ser lidt mystisk ud, men det kan godt være det skal se sådan ud, så olien kan løbe igennem der.

Lejerne er fine, og ingen slør. så det er plejlstangs lejet der er smadret som det eneste, men kan ikke komme derind og set det jo ./
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#20
Så kommer 1000 Dollar spørgsmålet?
Hvorfor helvede har jeg ikke bare sat nr 2 motor på Målløs

Den fejler ikke noget tappede olien af, og det ser helt nyt ud, der ingen slør i plejlstangen.
Dog er der en lille smule på Variator siden, men det er minimalt, kan ikke rigtig fortstå jeg har pillet den af Flov

Men er nu ved at montere Cylinder osv på den, så ryger den sgu på.
Kunne have været ude og køre igen for en uge siden jo, hvis jeg havde været lidt kvikkere Blink med øjet
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#21
Tjek om du har lavet et indlæg dengang du skiftede motor.
Kunne jo være du har skrevet herinde hvorfor du skiftede motor.Blink med øjet

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
Så er jeg kørende igen, eller det tror jeg da. Har kun startet den op.
Er godt smadret efter 2 hele dage i værkstedet, og bedst som jeg var ved at være færdig så kom posten med den nye tap.

Pakkede op for den og så at pakningen var knækket, så havde ikke kunne samle den alligevel Målløs
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#23
Giver snart op.
Ustødningen er knækket igen, bare et andet sted.
Den "nye" cylinder der har kørt under 2000 km er åbenbart utæt, tændrøret er helt sort, selvom jeg
gik 4 numre ned i dyse.

Har godt nok kun kørt 22 km, meen den er røv sløv og lyder mærkeligt
så nu køre jeg i Thansen i morgen og køber nye pakninger, så kan jeg samle den nye motor
har endnu et 50ccm liggende som, også er helt nyt. Det må jeg smide på.

Men gider seriøst ikke rode med den mere, det er slut efter dette.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#24
(04-01-2015, 17:33)MSJ1982 Skrev: Giver snart op.
Ustødningen er knækket igen, bare et andet sted.
Den "nye" cylinder der har kørt under 2000 km er åbenbart utæt, tændrøret er helt sort, selvom jeg
gik 4 numre ned i dyse.

Har godt nok kun kørt 22 km, meen den er røv sløv og lyder mærkeligt
så nu køre jeg i Thansen i morgen og køber nye pakninger, så kan jeg samle den nye motor
har endnu et 50ccm liggende som, også er helt nyt. Det må jeg smide på.

Men gider seriøst ikke rode med den mere, det er slut efter dette.

Hvis der er en utæthed ved cylinder forklarer det tændrørets farve, da motoren kræver en kompression for at forbrænde benzinen ordenligt. Smil

At udstødningen er knækket er godt nok rigtig ærgeligt. Er den knækket et sted, hvor den er rusten eller hvor? Smil
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar


Forum spring: