Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nogen der er interesseret i at fiske?
#1
Jeg har fisket meget da jeg var ung for efterhånden mange år siden og kunne måske tænke mig at starte igen. Ved godt man skal have fiskekort hvilket jeg har men i første omgang vil jeg bare vise at man KAN få stænger møg billigt fra Kina:
http://www.aliexpress.com/item/New-2014-...48307.html 13USD er da billigt men måske vi kan lave en fisketur i foråret 2015?
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(18-12-2014, 19:03)Russer60 Skrev: Jeg har fisket meget da jeg var ung for efterhånden mange år siden og kunne måske tænke mig at starte igen. Ved godt man skal have fiskekort hvilket jeg har men i første omgang vil jeg bare vise at man KAN få stænger møg billigt fra Kina:
http://www.aliexpress.com/item/New-2014-...48307.html 13USD er da billigt men måske vi kan lave en fisketur i foråret 2015?

Det kunne jeg godt være frisk på, det er godt nok mange år siden jeg sidst har været ude og fiske, men det er nu ganske hyggeligt. Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
(18-12-2014, 19:42)DarkSide Skrev: Det kunne jeg godt være frisk på, det er godt nok mange år siden jeg sidst har været ude og fiske, men det er nu ganske hyggeligt. Smil

Du kan da fiske fra sofa'en af, vel? Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(18-12-2014, 20:01)Jps Skrev: Du kan da fiske fra sofa'en af, vel? Blink med øjet

Fiskespil, er dødens pølse. Fræk Griner
Svar
#5
(18-12-2014, 20:55)Teddy Skrev: Fiskespil, er dødens pølse. Fræk Griner

Fisk Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Fiskede meget da jeg var knægt, sammen med min broder. Men da jeg fik knallert, stoppede interessen for det.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Fiskede også tit førhen, men af en eller anden grund så tricker det min angst.
Kan godt tage stangen med på scooter, og måske finde et sted, men skal bare se 'en så køre jeg videre.

Har endda købt ny stang her i sommer, Teleskop det er noget nemmere på scooter Smil

Førhen fiskede vi meget fra båd, og i sær Hornfisk. Men det var en båd hvor man kunne tisse i fred, over rælingen. Det kan jeg ikke nu, så nu siger jeg nej til det Fortvivlet
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#8
Fiskede meget som knægt og har også arbejdet på lakseri i et år´s tid.

Men stoppede med og fiske da jeg var midt i tyverne og kom aldrig igang igen.
Men jeg arbejder hen imod det har købt et hjul med to spoler på et loppemarkede så mangler kun en stang og noget grej.
Det kommer stille og roligt efterhånden som jeg lige falder over et godt tilbud mens jeg har råd til det.Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#9
Fisker en del i lokalområdet når vejret er til det, mest på kysten med vaders på, startede med fluefiskeri for nogle år siden binder også selv mine fluer.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(19-12-2014, 17:26)Quiks Skrev: Fiskede meget som knægt og har også arbejdet på lakseri i et år´s tid.

Men stoppede med og fiske da jeg var midt i tyverne og kom aldrig igang igen.
Men jeg arbejder hen imod det har købt et hjul med to spoler på et loppemarkede så mangler kun en stang og noget grej.
Det kommer stille og roligt efterhånden som jeg lige falder over et godt tilbud mens jeg har råd til det.Grin

Så kik da på den HP jeg linker til. bare du holder dig under 14USD så er det told og momsfrit.
Små 100,- for en rimelig stang er da billig men om den kan holde i længden, det aner jeg selvfølgelig ikke.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#11
Jeg fisker ikke selv, men har dog været med min søn på fisketur nogle gange. Jeg nyder roen, og kan sagtens sidde i længere tid bare og ryge pibe og se fiskestængerne bøje. Og kameraet er naturligvis med. Så jeg vil absolut gerne med på en fisketur, og mit 24MP kamera må være stor nok til at forevige Jeres fangstGrin

Venligst Erik.
Svar
#12
Der er også mange gode tilbud i de danske fiskebutikker hvis man kigger efter, eller på Ebay (England) det er sådan jeg køber ind Grøn grin
Svar


Forum spring: