Søg Garagen Hej Gæst! Register

Vælter ud med benzin fra kaburator
#1
Hey.

Håber der er nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig.
Skulle dyse min Generic trigger op, så tog kaburatoren af - dysede op, og så på med den igen.

Så begyndte jeg at kicke den igen, men det stod ud med benzin og den kan nu ikke starte.
Kaburatoren er nok den del af en knallert, som jeg ved mindst om. Så håber der er nogle, som kan hjælpe Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Sat benzin og vacum på omvendt Flov Spørger bare .
Svar
#3
Hvor kommer det ud fra? Smil

Jeg oplevede engang at gummipakningen der sidder rundt i bundkarret var blevet presset flad og ikke lukkede tæt efter jeg havde haft karburatoren af. Smil

Hvis du skifter gummiringen vil jeg anbefale dig at smøre en dråbe to-takts olie rundt på den ved installation.

Jeg har også én gang haft held med at skifte gummiringen helt ud med at have fyldt rillen til ringen op med tætningssilikone, men da det skal bruge 24 timer på at tørre og da det ikke er lavet til at klare benzin er det en tidskrævende og upraktisk midlertidig løsning. Grin

Hvis det kommer ud af karburatoren hen imod motoren eller luftfilteret kan det som Tiggi siger være at slangerne er sat forkert på eller at svømmeren er blevet beskadiget. Grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#4
Slangerne sidder korrekt! HahaSmil
Der kommer en del ud af afløbsslangen, kan ikke helt se hvor det andet kommer fraSmil
Svar
#5
(14-12-2014, 22:54)killertudse Skrev: Slangerne sidder korrekt! HahaSmil
Der kommer en del ud af afløbsslangen, kan ikke helt se hvor det andet kommer fraSmil

Ud af overløbet? Målløs

Så vidt jeg har forstået er overløbsslangen mest til at give en trykforskel imellem den atmosfæriske luft og indsugningen samt sørge for at tanken ikke tømmes ind i indsugningen, hvis man vælter (hvilket det alligevel gør) Fræk
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Tyder på at din svømmer hænger, så jeg ville pille bundkaret af den igen. Hvis den svømmer sidder med en løs split, så tjek lige om den enten er faldet ud eller i sidder gennem de 2 styrehuller.
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar


Forum spring: