Søg Garagen Hej Gæst! Register

Sym Symphony SR 50 begrænsning
#1
Har i dag købt denne scooter, og forhandleren sagde begrænsningen er i cdi boxen - er det en ledning der skal klippes eller skal jeg købe en ny cdi box Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ifølge en Tysk side er der den sædvanlige ring i variatoren og så CDIen. CDI skal skiftes stod der. Hvor du køber en anden aner jeg ikke.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#3
(14-11-2014, 17:48)hbs Skrev: Har i dag købt denne scooter, og forhandleren sagde begrænsningen er i cdi boxen - er det en ledning der skal klippes eller skal jeg købe en ny cdi box Smil

Tillykke med den! Kan du ikke fortælle lidt om den? (affjedring og km/l osv). Og hvad har du givet for den? En SR50 er en pæn scooter, synes jeg.
Svar
#4
Hej.
Jeg betalte 13k for den og den kører parer perfekt Smil Men ville ønske den kørte lidt hurtigere Smil Men man skal vende sig til at når man starte den, så går der et par minutter ved koldstart før du kan køre. Det har noget med benzin indsprøjtning på den har jeg fundet ud af Smil
Kan ikke sige noget om hvad den bruger pr km, da den kun har kørt 8km Smil
Svar
#5
(15-11-2014, 18:26)hbs Skrev: Hej.
Jeg betalte 13k for den og den kører parer perfekt Smil Men ville ønske den kørte lidt hurtigere Smil Men man skal vende sig til at når man starte den, så går der et par minutter ved koldstart før du kan køre. Det har noget med benzin indsprøjtning på den har jeg fundet ud af Smil
Kan ikke sige noget om hvad den bruger pr km, da den kun har kørt 8km Smil

Du skal vist studere din scooters manual lidt mere; sym symphony sr har ikke benzinindsprøjtning - den fødes stadig med karburator.

Men t'løkke med din nye scooter. Smil
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Nogen der ved hvor man kan købe en cdi, der er ubegrænset til den?
Svar
#7
http://www.kgi.dk/product-1355-2271.php
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#8
Den tror jeg ikke duer til min scooter, da den har startspærre indbygget Ked af det
Svar


Forum spring: