Søg Garagen Hej Gæst! Register

Indkaldelse til en modificering - Yamaha Neos 4T
#1
Haløjsa
Ville lige høre om der er andre ind mig, der har modtaget et brev fra Skat vedrørende indkaldelse til en "modificering" af motorophænget, da Yamaha egen kvalitetskontrol har fundet svagheder, der kan resultere i revner og i "ekstreme tilfælde" det der er være?
Har selvfølgelig kontaktet min forhandler og venter spændt på tilbagemelding fra ham.
Was Flying On A Piaggo FLY ... Now Everything Is In Neo - Yamaha Neos
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(17-10-2014, 13:16)casperst Skrev: Haløjsa.
Ville lige høre om der er andre ind mig, der har modtaget et brev fra Skat vedrørende indkaldelse til en "modificering" af motorophænget, da Yamaha egen kvalitetskontrol har fundet svagheder, der kan resultere i revner og i "ekstreme tilfælde" det der er være?
Har selvfølgelig kontaktet min forhandler og venter spændt på tilbagemelding fra ham.

Ring til Skat og spørg dem om de har sent en indkaldelse til dig, så du på den sikre side.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#3
(17-10-2014, 13:21)Quiks Skrev: Ring til Skat og spørg dem om de har sent en indkaldelse til dig, så du på den sikre side.

Er det ikke lidt åndsvagt, hvis brevet er fra skat. Det er nemt at gennemskue hvis det ikke er, ihvertfald.

Brevet burde så i virkeligheden komme fra Yamahaimportøren, efter min mening.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(17-10-2014, 13:26)Jps Skrev: Er det ikke lidt åndsvagt, hvis brevet er fra skat. Det er nemt at gennemskue hvis det ikke er, ihvertfald.

Brevet burde så i virkeligheden komme fra Yamahaimportøren, efter min mening.

Tænkte det kunne være kommet via mail, nu de går over til elektronisk post allesammen.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#5
(17-10-2014, 13:39)Quiks Skrev: Tænkte det kunne være kommet via mail, nu de går over til elektronisk post allesammen.

Det er så muligt. Men hvis det er skrevet på "google dansk", er det stadig nemt at gennemskue.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Det er nok fordi det går gennem motorkontoret/Skat. Importøren kender intet til hvem der har købt hvad. Smil

Svar
#7
(17-10-2014, 14:21)barden Skrev: Det er nok fordi det går gennem motorkontoret/Skat.


Ja, de har alle data, det er korrekt Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(17-10-2014, 14:30)Jps Skrev: Ja, de har alle data, det er korrekt Smil.

De ved alt for meget. Ked af det Grin

Svar
#9
(17-10-2014, 14:31)barden Skrev: De ved alt for meget. Ked af det Grin

Ja, beklageligvis.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Men er da lidt spændt på, hvor de revner skulle opstå.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Brevet er sendt via Centralregistetet for Motorkøretøjer, da Yamaha ikke har kendskab til alle scooter ejernes navne og adresser. Sådan står det beskrevet i brevet, med overskriften "Sikkethedsindkaldelse".
Konvolutten var tydelig mærket med Skat's logo - hvilket i sig selv, godt kan være nervepirrende - så det var noget af en overraskelse, da der lå et brev fra Yamaha indeni.
Was Flying On A Piaggo FLY ... Now Everything Is In Neo - Yamaha Neos
Svar
#12
(17-10-2014, 17:04)casperst Skrev: Brevet er sendt via Centralregistetet for Motorkøretøjer, da Yamaha ikke har kendskab til alle scooter ejernes navne og adresser. Sådan står det beskrevet i brevet, med overskriften "Sikkethedsindkaldelse".
Konvolutten var tydelig mærket med Skat's logo - hvilket i sig selv, godt kan være nervepirrende - så det var noget af en overraskelse, da der lå et brev fra Yamaha indeni.

Som sagt vil jeg og måske også andre gerne vide, hvor de revner evt. skulle opstå. Nu har jeg jo haft en vis interesse, i modellen Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: