Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tun udstødning på std hot 50
#1
Hvis jeg smider en knæk udstødning på min hot 50, som er helt std. Ville den så køre hurtigere?
Hvis ja hvor mange kmt ville den gå ekstra?

Tak på forhånd.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(17-10-2014, 01:34)jammin Skrev: Hvis jeg smider en knæk udstødning på min hot 50, som er helt std. Ville den så køre hurtigere?
Hvis ja hvor mange kmt ville den gå ekstra?

Tak på forhånd.

Kan da godt være det giver en smule. Ihvertfald i form af larm. Men en knækudstødning, har jo så et helt andet arbejdsområde, end en standardudstødning.

Dvs. effekten nok bliver nærmest 0, efter min mening. Og hvorfor blive knaldet for at køre med knækudstødning (alt for synlig for Politiet), når du kan finde andre tunudstødninger der giver bedre effekt og er mindre synlige..

Med f.eks. en Gianelli Go eller Tegnigas Silence Pro, på en ellers på andre måder lovlig Hot, ville du nok kunne hive 3-5 km/t, mere ud af motoren. Men kan selv anbefale en udstødning til en Hot årgang 99, som er uden blind og katrør.

Den koster så lige 12-1400 kr idag Ked af det. De andre jeg nævner, er lidt billigere.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Som Jps siger. Tecnigas Silent Pro er den den jeg ville vælge, knæk er ikke en skid effektivt på en standard motor, den larmer bare og giver politiet grund til at stoppe dig.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
Jps og Hansen dere tar faktisk helt feil. Her er en test av mange typer udstødninger. Som dere ser gir knækudstødninger
meget xtra effekt på std cylinder. Jeg har selv kjørt med knæk på std cylinder og det gir mere effekt en Silent Pro.

http://www.pedparts.co.uk/blog/sports-ex...s-part-one
Svar
#5
Det er godt nok nyt for mig Smil Men tror dig gerne, da du har erfaring med det. Men jeg ville ikke køre med det, mest pga tiltrækningskraften på ordensmagten Smil En mere anonym udstødning er mere tiltrækkende for mig, men skal jo være op til OP hvad han ønsker Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Så tager samtlige "banetunere" jeg kender, åbenbart fejl. For det er dem, jeg har det fra.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: