Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til at fjerne tragten
#1
Hej.

Jeg har erhvervet mig en PGO PMX Sport, skiven er pillet og sat GG udstødning på.
Vil gerne fjerne tragten også, men det er måske lige lidt svært for mig da jeg aldrig har rodet med motorer før.
Jeg håber på at der er en venlig sjæl der er villig til at fjerne tragten for mig, giver gerne en sixpack Smil
Kommer tit omkring Varde, Hvide Sande og Ringkøbing, så helst deromkring.

Mvh.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er ellers ret nemt Smil.

http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=9917
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Som JPS siger det er rigtig nemt Blink med øjet.
Du skruer bare studsen løs ved membranen, derefter skruer du luftfilteret løs. Så kan du tage studsen langt nok af membranen til at få tragten ud.
Svar
#4
Karburatoren skal hellere ikke af? Hvis det er så simpelt. så burde jeg gøre det. Kræver det noget specielt værktøj?
Svar
#5
(18-10-2014, 08:03)H1545 Skrev: Karburatoren skal hellere ikke af? Hvis det er så simpelt. så burde jeg gøre det. Kræver det noget specielt værktøj?

Luftfilter, karburatoren og studsen skal af, for at du kan komme til at pille tragten ud. Vedrørende den specielle bolt med tappen i midten, der kan du slå tappen af med en hammer og skruetrækker. Eller købe den specielle bit med hul i til bolten.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Okay tak Smil Sælger du stadig de to Dr. Big på din hjemmeside?
Svar
#7
(18-10-2014, 09:05)H1545 Skrev: Okay tak Smil Sælger du stadig de to Dr. Big på din hjemmeside?

Ja, men de skal hentes på Lolland Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
Jeg kan hilse og sige at det overhovedet ikke er nødvendigt at tage karburatoren eller studsen af Ked af det
Jeg løsnede studsen ved membranen og tog luftfilteret af, også kunne jeg bare tage studs med tilhørende karburator, tage det væk fra membranen og tage tragten ud. Sværere var det ikke Smil.
Svar
#9
Skal man dyse om når man har taget tragten af? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(11-01-2015, 19:36)H1545 Skrev: Skal man dyse om når man har taget tragten af? Smil

Ja, for der kommer jo mere benzin igennem systemet, når den er ude.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(19-10-2014, 19:45)AlexanderN Skrev: Jeg kan hilse og sige at det overhovedet ikke er nødvendigt at tage karburatoren eller studsen af Ked af det
Jeg løsnede studsen ved membranen og tog luftfilteret af, også kunne jeg bare tage studs med tilhørende karburator, tage det væk fra membranen og tage tragten ud. Sværere var det ikke Smil.

Du har altså løftet studsen og karburatoren væk fra membranen? Så har du jo også taget dem af. Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
Er 85 dyse for stor hvis man bare har taget tragten og intet andet?
Altså der sidder også GG på og skiven er taget Smil
Svar


Forum spring: