This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.
Søg Garagen Hej Gæst! Register

Lidt nyheder fra CityScooter!
Davs Billig-Scooter/MC!

Det er med glæde at Jeg – specielt for Billig-scooter.dk – kan præsentere lidt nyheder fra CityScooter.

Herunder er lidt om de nye modeller:

Scooter nummer 1 – CityScooterFREAK30 (gul eller sølv):

Dette er vores nye knallert, det er en ”ægte” 30km/t version som vi er de eneste der har fået typegodkendt i Danmark. Nogle vil dog sige at den ligner en CPI og det gør det også, men det er naturligvis en 4-takt.

Generelt om alle vores modeller har vi valgt at få højglanspoleret motoren (varioskjoldet) og få monteret fjernbetjent alarm.
[Image: 93_m.jpg] [Image: 107_m.jpg]
Download yderligere specifikationer her (PDF): Tekniske specifikationer Freak30

Se priser m.v. her: CityScootershop - Freak30

Scooter nummer 2 – CityScooterFREAK45 (koksgrå):

Fuldstændig som Freak30, blot en 45km/t version!
[Image: 108_m.jpg]

Download yderligere specifikationer her (PDF): Tekniske specifikationer Freak45

Se priser m.v. her: CityScootershop – Freak45

Motorcykel – CityCruiser200:

Denne motorcykel er blevet kommenteret tidligere herinde i en anden tråd.

Det er en 4-takt V2 vandkølet motor på 200ccm. Som også bemærket tidligere, synes den fremtidssikret i stilen end de andre kinesere, den er lidt mere ”slim-line”…
[Image: 106b_m.jpg]

Se priser m.v. her: CityScootershop - CityCruiser

Låse m.v.: SECURE by CITYSCOOTER
[Image: 105_m.jpg]
Og endelig har vi fået låse hjem. Vores egen serie ”SECURE by CITYSCOOTER”. Så er der ikke nogen undskyldning for ikke at bruge sit Billig-scooter.dk gavekort hos os!
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Det ser sørme godt ud Hr. Cityscooter. Grin

Er CityScooterFREAK30 samme størrelse som CPI'en, eller er vi oppe i en "BiG klasse" Smil.
Svar
Nice scooter til 8500.- alt inkl. , hvor mange begræsninger er der på en 30'er , og har i levering til østjylland?
Svar
Jps Skrev:Det ser sørme godt ud Hr. Cityscooter. Grin

Er CityScooterFREAK30 samme størrelse som CPI'en, eller er vi oppe i en "BiG klasse" Smil.
Tak-tak. Ved faktisk ikke om den er større, men vi har haft et par kunder der har syntes at den ligefrem var "for" stor - og det har vi aldrig prøvet før :?
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar
Futte.com Skrev:Nice scooter til 8500.- alt inkl. , hvor mange begræsninger er der på en 30'er , og har i levering til østjylland?
Hej Futte!

Jep, der er en håndfuld begrænsniger på en 30'er - mere kan jeg desværre ikke sige... :oops:

Ja, typisk bliver den leveret fra vor adresse og servicene bliver foretaget på de af os tilknyttede serviceværksteder rundt omkring i landet...
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Citycruiser200 synes jeg bestemt også ser indbydende ud. Jeg er vild med kåben omkring køleren og designet som helhed.
- Stafferingerne er derimod en anden sag Smil
Svar
bøllebent Skrev:Citycruiser200 synes jeg bestemt også ser indbydende ud. Jeg er vild med kåben omkring køleren og designet som helhed.
- Stafferingerne er derimod en anden sag Smil
Tak for dine mening Bøllebent, stafferingerne kommer ikke på vores version - de sidder heller ikke "lige i øjet" efter vores opfattelse! :wink:
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar

Forum spring: