Søg Garagen Hej Gæst! Register

Norge 2015 på MC
#1
Hvorfor opretter jeg når nu vi ikke er flere der har mc, denne slags?
Johhh det er ganske simpelthen for at I får øjnene op for hvilke "enorme" muligheder man har for at se andet end sine "lille" lokale andedam.
Der er bestemt ikke noget galt med Danmark og det man kan se her, men det skader ikke at kunne se ud over grænserne.

Kort fortalt så skal jeg til Norge næste grundlovsferie (2015), nærmere betegnet Sirdal. Skal have mad med da mad i Norge er sindssygt dyrt, som i sikkert ved.
Skal med færgen fra Hirtshals og samme vej tilbage. Dvs at der bliver 2 hele dage til kørsel i området. Det tror jeg bliver skønt forudsat at vejret er med os.
Lover sådan ca. at tage en hel del billeder på forhånd, jeg er ikke den bedste til det men med det jeg skal have med så kan der også blive plads til det "store" kamera så der kan blive taget fornuftige billeder.

Det er utrolig billigt at rejse med færger, forstå det hvem som kan? Altså på MC.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Færgerne i Norge er generelt billige. Men der er mange af dem, så det kan nu godt løbe op alligevel.
Slæb rugbrød med, pålæg osv. kan købes deroppe. F.eks. havregryn + mælk dur også. Jeg havde et køleskab med i bilen, det er lidt sværere på MC. Grin

Og så er det altså til at finde mad til fornuftige priser mange steder, men man skal lede virkelig grundigt!!

Jeg går ud fra at i har planlagt en tur til Preikestolen ? Det er jo lige rundt om hjørnet, og en STOR oplevelse jeg desværre stadig har til gode, da knæet drillede sidst jeg var i området. Ked af det

Og bliv endelig ved med de dejlige tur indlæg. Cool
Svar
#3
Jeg er overhovedet ikke med i planlægningen. Men skal nok have det i hukommelsen.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#4
Mad koster nogenlunde det samme som i Dk - Men ja Husk Brødet Blink med øjet

Og så pas på deres "stærekasser" de står overalt, så du ikke får alt for mange bøder.
Og Nårh ja, bom penge, det koster lidt at køre på deres veje.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#5
De har nogle rigtig luskede ATK i Norge. Smil

Stræknings-ATK, hvor den måler mellem to punkter. Så det ikke er som f.eks i Sverige hvor man bliver advaret af små blå skilte med et kamera, for derefter at speede op. Det kan man ikke i Norge. Der måler den mellem 2 punkter, så hvis du kommer for hurtig hen til det næste målepunkt , så blitzer den.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: