Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dansk produceret motorcykel
#1
Så er danmark blevet motorcykelproducent. Motorcyklerne fremstilles i Herlev.
http://www.ieve.dk/#!elithion/cmyl
Motorcyklen koster 40.500 kr. incl. dansk moms og afgifter.

[Image: 20140828-_dsc6969.jpg]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg kniber en tåre.

Fedt, en stor E-Buddy. Grin

Svar
#3
Næh dog, og en elektriske Zoomer lignende en. Smil

Spændende.

[attachment=7401]

Svar
#4
Ja, men det er kun en 45'er.
Svar
#5
(03-09-2014, 21:06)Super 8 Skrev: Ja, men det er kun en 45'er.

Og en dyr 45ér.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Den koster det samme som motorcyklen.

Motorcyklen syntes jeg er mere "rimelig" prissat.
Svar
#7
(03-09-2014, 21:16)Super 8 Skrev: Den koster det samme som motorcyklen.

Motorcyklen syntes jeg er mere "rimelig" prissat.

Bestemt, der passer prisen bedre.

Men Cargoen har en kraftigere motor, 6 kWh mod MCéns 4.5kWh (Det er også rigeligt da). Målløs

De må godt nok rykke fra land begge 2.

Svar
#8
Så vidt jeg husker svarer 4.5kW til ca. 6 HK. Men når det er el, så svarer det til mere, da der ikke er så store tab. Jeg gætter på, at det svarer til 9 HK. En el-motor kan desuden ofte yde ekstra i kort tid, når der accellereres, og så kan nemt ske, at det svarer til op til 12 HK under accelleration.
Svar
#9
(03-09-2014, 21:42)Super 8 Skrev: Så vidt jeg husker svarer 4.5kW til ca. 6 HK. Men når det er el, så svarer det til mere, da der ikke er så store tab. Jeg gætter på, at det svarer til 9 HK. En el-motor kan desuden ofte yde ekstra i kort tid, når der accellereres. Hvis det er motorens middeleffekt, kan det nemt svare til 12 HK eller mere ved accelleration.

Ja, plus at den har hele momentet helt fra starten. Det er helt fantastisk at opleve sådan en acceleration, på El. Smil

Prøvede en Renault Fluenze fra den nu solgte Better Place. Så sådan en MC der må være fuldstændig vild i optræk. Smil

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Den er grim, den på det 1. billede Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(03-09-2014, 21:46)Jps Skrev: Den er grim, den på det 1. billede Smil.

Men den er speciel. Der er lidt Italjet Dragster over den. Smil

Svar
#12
(03-09-2014, 21:49)barden Skrev: Men den er speciel. Der er lidt Italjet Dragster over den. Smil

Kåber ligner l*** Smil
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: