Svar: 791
Tråde: 22
Tilmeldt: May 2011
(30-08-2014, 00:28)BaotianDriver Skrev: Mange tak.
Det er faktisk en Longjia. Det står på typeskiltet under bunden.
Vedr. udstødningen, så har jeg tænkt mig at vaske den med sæbevand hver uge og tørre den over med en klud. Så må vi se hvor længe den holder. Problemet er, at en ny original koster 1200 kr.
Det er ALT for dyrt, især hvis den kun holder 1 år.
Det er ingen ting i forhold til hvad andre originale udstødninger koster
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(30-08-2014, 09:43)Arbejdsnarkomanen Skrev: Det er ingen ting i forhold til hvad andre originale udstødninger koster
Ja til Dr. Big koster den minimum 2.000 kr og til Yamaha Neos 4takter, lidt over 4.000 kr.
Ivecar plus 2023.
Svar: 108
Tråde: 7
Tilmeldt: Jul 2014
(30-08-2014, 09:56)Jps Skrev: Ja til Dr. Big koster den minimum 2.000 kr og til Yamaha Neos 4takter, lidt over 4.000 kr.
Det er heller ikke kinesere
Til en Baotian koster en komplet udstødning 250 kr. + 75 kr. porto i England. Det er mere rimeligt hvis de ruster så voldsomt.
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(30-08-2014, 16:20)Scooterhovedet Skrev: Det er heller ikke kinesere
Til en Baotian koster en komplet udstødning 250 kr. + 75 kr. porto i England. Det er mere rimeligt hvis de ruster så voldsomt.
Lidt kineser er der i alle scootere, nutildags
.
Ivecar plus 2023.
Svar: 108
Tråde: 7
Tilmeldt: Jul 2014
02-09-2014, 21:18
(Dette opslag var sidst ændret: 03-09-2014, 19:19 af Scooterhovedet.)
Sådan en VGA har jeg også.
Udregningen giver 36,2 km/l hvilket jeg er rimelig tilfreds med.
Jeg havde håbet på omkring 40 men ca. halvdelen er bykørsel, så det er nok urealistisk.
Efter sigende har den kun CDI-begrænsning (altså ikke nogen ring i varioen).
Så om en 45-CDI vil kunne gøre noget ved benzinøkonomien ved jeg faktisk ikke.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(02-09-2014, 21:18)Scooterhovedet Skrev: Så er der blevet tanket for 2. gang.
Udregningen giver 36,2 km/l hvilket jeg er rimelig tilfreds med.
Jeg havde håbet på omkring 40 men ca. halvdelen er bykørsel, så det er nok urealistisk.
Efter sigende har den kun CDI-begrænsning (altså ikke nogen ring i varioen).
Så om en 45-CDI vil kunne gøre noget ved benzinøkonomien ved jeg faktisk ikke.
Antager det er en 4takter med den benzinøkonomi? Synes da det er meget fint
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 58
Tråde: 4
Tilmeldt: Aug 2014
36,2 km/l er meget normalt hvis den er helt standard. Men piller du ringen i variatoren så kommer den over 40 km/. De kan nemt komme til at gå ret langt literen de gy6 motorer.
Svar: 108
Tråde: 7
Tilmeldt: Jul 2014
(02-09-2014, 23:28)zip-kongen Skrev: 36,2 km/l er meget normalt hvis den er helt standard. Men piller du ringen i variatoren så kommer den over 40 km/. De kan nemt komme til at gå ret langt literen de gy6 motorer.
Der skulle jo ikke være nogen ring
Svar: 58
Tråde: 4
Tilmeldt: Aug 2014
02-09-2014, 23:59
(Dette opslag var sidst ændret: 03-09-2014, 00:00 af zip-kongen.)
Så vidt jeg husker er det en gy6 motor på den. Begrænsningen sidder i gliderøret til variatoren på den. Kan ikke forestille mig den kun er elektronisk begrænset.
Svar: 108
Tråde: 7
Tilmeldt: Jul 2014
(02-09-2014, 23:59)zip-kongen Skrev: Så vidt jeg husker er det en gy6 motor på den. Begrænsningen sidder i gliderøret til variatoren på den. Kan ikke forestille mig den kun er elektronisk begrænset.
Jeg prøver lige at spørge Thansen servicecenteret.
Er der nogen der ved hvor CDI'en sidder henne på den her model? Den er ikke nede i batterihullet.
Svar: 644
Tråde: 38
Tilmeldt: Sep 2010
03-09-2014, 17:57
(Dette opslag var sidst ændret: 03-09-2014, 17:58 af tiggi.)
Som på de andre vgaér bag sædet i højre side sat fast på stellet .Iøvrigt samme sted på buddy stelth og sprint.
Svar: 108
Tråde: 7
Tilmeldt: Jul 2014
(03-09-2014, 17:57)tiggi Skrev: Som på de andre vgaér bag sædet i højre side sat fast på stellet .Iøvrigt samme sted på buddy stelth og sprint.
Thank you. Så må sædet af.