Søg Garagen Hej Gæst! Register

Shineray 125
#1
Set hos Glad Rasmussen MC. Ny. 15.000 kr.
   
   
   
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Super fin og billig. Og ud fra hvad jeg har ladet mig fortælle, så er shineray modellerne meget stabile.
Ærgerligt at jeg ikke har kørekort til sådan en Smil
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#3
Så vidt jeg kan se, er den brugt (har kørt 36 eller 38 km), så er 15.000 kr. for meget Grin
Har også hørt at mærket er bedre, end de fleste andre mærker fra Asien.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Mon ikke pris og kvalitet passer meget godt sammen her?

Mangler der ikke en skrue?

[Image: J9raD.jpg]
Svar
#5
(03-08-2014, 22:37)BaotianDriver Skrev: Mon ikke pris og kvalitet passer meget godt sammen her?

Mangler der ikke en skrue?

http://billedeupload.dk/images/J9raD.jpg

Ha ha ha, det er virkelig godt observeret BaotianDriver, men jo der mangler da en skrue Grin
-så er den disset, hehe. Nej den ser da fin ud lige umiddelbart til prisen. Kilometertallet er nok fordi den bliver brugt som demo, så man får måske en ny i bobleplastik ved bestilling.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(04-08-2014, 13:46)VGAtorben Skrev: Ha ha ha, det er virkelig godt observeret BaotianDriver, men jo der mangler da en skrue Grin
-så er den disset, hehe. Nej den ser da fin ud lige umiddelbart til prisen. Kilometertallet er nok fordi den bliver brugt som demo, så man får måske en ny i bobleplastik ved bestilling.

Præcis min tanke.

Han havde osse en 250'er stående som manglede det ene spejl. Oh well.

Mht. kvalitet, skal man nok forvente at dette er en køb-brug-og-smidvæk-cykel. Forhandleren fortalte selv at den er taget ind i modelprogrammet for at give en økonomisk overkommelig entré til begrebet MC for 'de nye små'. Flertallet vil nok - når de får muligheden for det - opgradere både kørekort og maskine, så i området 3 år skal den kunne holde?

Det er højst 5k om året i afskrivning. Væsentlig bedre end selv det billigste youghurtbæger/mikrobil. Og så har den den fordel at den ser væsentlig smartere ud end youghurtbægeret.
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar
#7
https://www.youtube.com/watch?v=v8_73hxhfwg

Lidt video, a vist netop samme mc som på foto? Cool
Svar
#8
Tror at det firmaet her satser på kommer til at virke med de nye regler. Den MC der her vises bør da tiltale det unge publikum.
2 ting.
1: Udseendet, den ser da, indrømmet, ret så fræk ud og viser tydeligt fart. Det selv om den "kun" er på 125ccm.
2: Prisen. 15000,- Jyske dollaser er sgu en iorden pris for en spritny maskine i den størrelse.

Holdbarhed 3 år sådan ca, ja da det kan den da sagtens.

Afskrivning som Stormbringer skriver? Tjahhh jeg tænker, der kommer jo flere af de nye MCister på sigt så der kommer helt sikkert et marked for disse "små" MC fremadrettet.
Så prisen tror jeg også kan blive fornuftig ved videresalg.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#9
Ja, altså jeg kunne sgu godt finde på at tage "pappet" nu. Med den pris, så er det alligevel en hobby der er til at betale for. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(05-08-2014, 17:43)Polywog Skrev: Ja, altså jeg kunne sgu godt finde på at tage "pappet" nu. Med den pris, så er det alligevel en hobby der er til at betale for. Smil


YESSSS Grin
Så er Stormbringer og mit arbejde ved at bære frugt Grin
Mit svar er GØR DET hvis du har økonomien til det.

Det er SÅ meget sjovere at køre lovligt!!
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
#11
(05-08-2014, 17:57)Russer60 Skrev: Det er SÅ meget sjovere at køre lovligt!!

Det har du så ganske ret i Grøn grin Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
(05-08-2014, 18:02)Jps Skrev: Det har du så ganske ret i Grøn grin Blink med øjet.


Hahah ja men nu snakker vi at følge skiltene på vejen og ikke snegletempo Grin
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar


Forum spring: