Søg Garagen Hej Gæst! Register

"Flot" kørsel af knallertkører
#1
En knallertkører, der er med til at gøre trafikken usikker. Både for sig selv, og andre trafikanter.
Viser F-fingeren.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(30-06-2014, 17:54)Jps Skrev: En knallertkører, der er med til at gøre trafikken usikker. Både for sig selv, og andre trafikanter.
Viser F-fingeren.

Ærligtalt, så synes jeg at han nok skal få hans straf. Når han kommer i fedtfadet. Men jeg vil hellere drøfte om den anmelder/læseren, som udgiver sig som anonymt.
Hvis man ikke kan udgive sit navn, uden at man skal være anonymt. Hvorfor så anmelde en borger? (Jeg er godt klar over det er for at beskytte sig selv) Blink med øjet
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
#3
(30-06-2014, 18:15)Micras Skrev: Ærligtalt, så synes jeg at han nok skal få hans straf. Når han kommer i fedtfadet. Men jeg vil hellere drøfte om den anmelder/læseren, som udgiver sig som anonymt.
Hvis man ikke kan udgive sit navn, uden at man skal være anonymt. Hvorfor så anmelde en borger? (Jeg er godt klar over det er for at beskytte sig selv) Blink med øjet

Samfundet er jo idag skruet sådan sammen, at anmelder man et eller andet hvor der er personer involveret, ja så har nogle af dem det med at hævne sig, hvis de får fat i navn og adresse, eller møder anmelderen på gaden. Så det jo ikke så mærkeligt, at man vil være anonym.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(30-06-2014, 18:21)Jps Skrev: Samfundet er jo idag skruet sådan sammen, at anmelder man et eller andet hvor der er personer involveret, ja så har nogle af dem det med at hævne sig, hvis de får fat i navn og adresse, eller møder anmelderen på gaden. Så det jo ikke så mærkeligt, at man vil være anonym.

Så burde man netop undlade at anmelde.
Men ja, samfundet er efterhånden blevet til en samfund, hvor vi alle går og leger politik-folk, og peger fingere af andres fejl. Hvis vi bare lod værd med det, så havde der blevet mere arbejde til de rigtige Politi-folk. :P Grin
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
#5
(30-06-2014, 17:54)Jps Skrev: En knallertkører, der er med til at gøre trafikken usikker. Både for sig selv, og andre trafikanter.
Viser F-fingeren.

Folk bliver da også mere og mere underlige.Fortvivlet

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Man kan jo bare ringe 112 men som regl er sådan en knallert væk inden at de kan komme frem.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#7
(30-06-2014, 18:15)Micras Skrev: Ærligtalt, så synes jeg at han nok skal få hans straf. Når han kommer i fedtfadet. Men jeg vil hellere drøfte om den anmelder/læseren, som udgiver sig som anonymt.
Hvis man ikke kan udgive sit navn, uden at man skal være anonymt. Hvorfor så anmelde en borger? (Jeg er godt klar over det er for at beskytte sig selv) Blink med øjet

Du svarede så selv på dit spørgsmål. Synes det er helt i orden at være anonym i den slags sager.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#8
(01-07-2014, 13:41)K. Hansen Skrev: Du svarede så selv på dit spørgsmål. Synes det er helt i orden at være anonym i den slags sager.

Jeg prøvet at reflektere til, at hvis man ikke kan anmelde uden man opgiver sit navn. Kan man lige så godt lade vær med at anmelde, og derfor ikke at blande sig. Blink med øjet
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
#9
(01-07-2014, 14:08)Micras Skrev: Jeg prøvet at reflektere til, at hvis man ikke kan anmelde uden man opgiver sit navn. Kan man lige så godt lade vær med at anmelde, og derfor ikke at blande sig. Blink med øjet

Uenig. Hvis ingen blander sig, går verden rent af lave. Desuden, hvis ikke anonymitet fandtes, ville vi nok se flere hævnaktioner end vi gør nu. At DU ikke vil anmelde anonymt er jo fint nok, men hvis andre vil, for at beskytte dem selv eller andre, er det helt på sin plads i min verden.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(01-07-2014, 14:16)K. Hansen Skrev: Uenig. Hvis ingen blander sig, går verden rent af lave. Desuden, hvis ikke anonymitet fandtes, ville vi nok se flere hævnaktioner end vi gør nu. At DU ikke vil anmelde anonymt er jo fint nok, men hvis andre vil, for at beskytte dem selv eller andre, er det helt på sin plads i min verden.

Smil Blink med øjet
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
#11
Jeg anmelder kun anonymt pga hævnaktioner.
Skal ikke have tæsk eller noget. Så for min egen sikkerhed, anonymt.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar


Forum spring: