Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny Storstrømsbro
#1
Nu er der lagt planer om den nye Bro som skal bygges i Nakskov, dejligt med nogle arbejdspladser her på det flade Smil
Og der bliver plads til Cyklister og Gåben..

http://folketidende.dk/artikel/ny-storst...M.facebook
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(25-03-2014, 17:17)MSJ1982 Skrev: Nu er der lagt planer om den nye Bro som skal bygges i Nakskov, dejligt med nogle arbejdspladser her på det flade Smil
Og der bliver plads til Cyklister og Gåben..

http://folketidende.dk/artikel/ny-storst...M.facebook

Du glemte knallerter Blink med øjet
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Ja men det går ind over Cyklister siger vi bare Smil

Det er ellers en dejlig vej at køre over den gamle bro, når man endelig får bevæget sig derop.
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#4
Jubiiiiii. Nå den åbner om 7 år. Grin

"Den nye Storstrømsbro bliver omkring fire kilometer lang og bliver formentlig anlagt som en kombineret bil- og jernbanebro med gang- og cykelsti"

"Formentlig". Jow jow. Spændende om de sløjfer cykelstien. De kunne garantert godt finde på det.

Svar
#5
Cykelsti og fortov er det første der ryger hvis det kniber med finaseringen af broen, sådan går det altid.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Så må vi jo tage færgen over til Bogø Smil
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
#7
(25-03-2014, 18:17)MSJ1982 Skrev: Så må vi jo tage færgen over til Bogø Smil

Er prøvet. Alt for stor omvej hvis man som jeg, kører mod Næstved, et par gange om året Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(25-03-2014, 18:01)MSJ1982 Skrev: Ja men det går ind over Cyklister siger vi bare Smil

Det er ellers en dejlig vej at køre over den gamle bro, når man endelig får bevæget sig derop.

Cykelstien på den gamle bro er da r** og nøgler. Totalt ujævn, er hvad den er Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Ja jeg har oss været i Næstved, og ja den er ikke særlig god at køre på, for ikke at sige direkte ulækkert
for den virker slet ikke sikker den bro, hvis man køre galt ind i gelændret så er jeg næsten sikker på man fortsætter lige igennem Ked af det
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Synes ikke der er noget der viser, om den skal ligge der hvor den gamle bro er, eller om den skal bygges lige ved siden af Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(26-03-2014, 16:19)Jps Skrev: Synes ikke der er noget der viser, om den skal ligge der hvor den gamle bro er, eller om den skal bygges lige ved siden af Grin.

Hvad min Far har fortalt mig. Så bygger de broen ved siden af den gamle, og river den gamle ned bagefter. (Det er ud fra, hvad han selv har hørt/læst) Blink med øjet
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
#12
(26-03-2014, 16:54)Micras Skrev: Hvad min Far har fortalt mig. Så bygger de broen ved siden af den gamle, og river den gamle ned bagefter. (Det er ud fra, hvad han selv har hørt/læst) Blink med øjet

Er man jo så også nødt til, ellers skal der laves nye veje og lægges nye skinner til togene, hvis den skulle placeres et andet sted. Smil
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: