Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ny MC hos T-Hansen
#1
Nu er jeg jo ikke MC kører, men Thansen har fået en billig 125cc MC til 8.995kr. Smil

http://www.thansen.dk/product.asp?c=1075...-463424744

[attachment=6031]

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Den er da meget pæn og se på bare synd de har sat den grimme potte på, en potte ala den fra en stealt ville da se meget bedre ud på den efter min mening.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#3
Det var satme billigt! Grøn grin

Det kunne jo være man skulle ud og se på sådan en en dag, hvis ikke projektet med at gå agilityen indregistreret mc virker. :mrgeen:
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
#4
Den må godt nok være helt ny, der er kun 1 stk. på lager - i alt!

Udseendet kan man have sin mening om, til prisen er det ikke helt galt.
Specifikationerne er også ganske gode, men det ville være rart med lidt erfaringer omkring de led lygter.

Og jaja, jeg har ikke mc pap (endnu), men derfor kan man vel godt drømme lidt Blink med øjet

Det kan jo rent faktisk være, at det er en bedre kvalitet billig-mc end de typiske kinøjsere. Cool
Svar
#5
(14-03-2014, 02:07)Teddy Skrev: Den må godt nok være helt ny, der er kun 1 stk. på lager - i alt!

Udseendet kan man have sin mening om, til prisen er det ikke helt galt.
Specifikationerne er også ganske gode, men det ville være rart med lidt erfaringer omkring de led lygter.

Og jaja, jeg har ikke mc pap (endnu), men derfor kan man vel godt drømme lidt Blink med øjet

Det kan jo rent faktisk være, at det er en bedre kvalitet billig-mc end de typiske kinøjsere. Cool

Man skal nok ikke køre på motorvejen med den, da den ikke kan køre hurtigere end lastbilerne. Det vil være alt for farligt når man ikke kan trække fra dem. Men selvfølgeligt kan man jo bare holde sig bag dem, men der er er jo ikke så meget ved. Så kan man ligeså godt køre via landevejene. Men der vil den også passe perfekt til. Smil
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Den er lækker synes jeg Smil
Ærgerligt jeg ikke har mc pap Ked af det
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#7
Jeg synes også den er vild flot. Og prisen fejler ikke noget.

Svar
#8
ja ville sgu gerne ha den men jeg har ikke det forbanede kørekort (aldrig haft).

Så jeg ville ønske den ku fås som 30 og 45 også for designet er rigtigt fedt, så ville jeg nok fise i banken og høre om de ville låne mig 10-15 tusinde til den og ny hjelm osv.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#9
(14-03-2014, 02:07)Teddy Skrev: Den må godt nok være helt ny, der er kun 1 stk. på lager - i alt!

Nej de har nu 10 stk på lager i Middelfart, men det er rigtigt de kun har dem i den ene butik.

Grin

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(14-03-2014, 09:12)Quiks Skrev: Nej de har nu 10 stk på lager i Middelfart, men det er rigtigt de kun har dem i den ene butik.

Grin

Så har de lige fået de andre idag. For var inde i går på webshoppen og se at de kun havde 1 stk. Blink med øjet
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
#11
(14-03-2014, 02:37)Micras Skrev: Man skal nok ikke køre på motorvejen med den, da den ikke kan køre hurtigere end lastbilerne. Det vil være alt for farligt når man ikke kan trække fra dem. Men selvfølgeligt kan man jo bare holde sig bag dem, men der er er jo ikke så meget ved. Så kan man ligeså godt køre via landevejene. Men der vil den også passe perfekt til. Smil

Alt mindre end en 250cc skal man holde sig fra motorvejen, min mening.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
#12
Den ser ellers ret fed ud, og at man kan få den til den pris.. Hvis jeg havde kortet kunne jeg godt finde på at give den en chance. Er jo ikke ligefrem THansens største fan, men prøves skulle den.

Jeg ville nu ikke bevæge mig ud på motorvejen på den, 125 cc er som Havoc skriver, for lidt til sikker kørsel på motorvej.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: