Søg Garagen Hej Gæst! Register

Et irriterende hængeparti.
#1
Ved ikke hvor mange scooterrister herinde har prøvet det - specielt dem der køre på 30'ere.
Men flere gange, har jeg oplevet visse cykellister, som vælger at lægge sig lige i r.... på en.
Det virker voldsomt irriterende og ikke mindst provokerne.
Nogle gange så tæt, at en katastrofeopbremsning vil med sikkerhed ende i en ulykke.
Hvad der foregår oppe i hovedet på visse cykellister, er mig en gåde Spørgsmålstegn

[Image: cycle_squash.jpg]
Was Flying On A Piaggo FLY ... Now Everything Is In Neo - Yamaha Neos
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Oplever det samme fra tid til anden også cykelister som ikke vil fløtte sig når man kommer kørerende meget provokerende.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#3
Oplevede jeg tit da jeg boede i København, men knap så meget hernede. Eneste måde at stoppe det på, er at bremse så de ryger ind i knallerten og slår sig. En anden måde er, at sætte farten ned, så de til sidst opgiver. Først da, fatter de at de skal holde afstand.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Ligsom når samtlige cykelister helst skal op og holde forrest i div kryds når man holder for rødt, selv om de godt ved at scooteren er hurtigere end dem og så skal hen og overhale dem i selve krydset.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#5
Ja det oplever jeg også hver dag at cykelisterne nærmest kører over for rødt og over fodgænger feltet og holder foran det til der bliver grønt og jeg overhaler dem hver gang inden de er nået over krydset Griner.

Jeg oplever også cykelister som kører over for rødt og svinger til højrer selv om det er steder hvor at den indførte forsøgs ordning med at man godt må. Dette ikke gælder hvor der ikke er skiltet med den ordning oplevede det så sent som her til aften på vej hjem fra jobbet.
Og jeg indhæntede cykelisten efter jeg hvade fået grønt jeg syntes virklig at mange cykelister kører som jeg ved ikke hvad og efter deres egne hjemmestrikkede regler og ikke de regler der er vedtaget ved lov.
Men så er de jo også selv skyld i hvids de bliver kørt ned en skønne dag.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(12-03-2014, 00:22)Johannes Johansen Skrev: Ja det oplever jeg også hver dag at cykelisterne nærmest kører over for rødt og over fodgænger feltet og holder foran det til der bliver grønt og jeg overhaler dem hver gang inden de er nået over krydset Griner.

Jeg oplever også cykelister som kører over for rødt og svinger til højrer selv om det er steder hvor at den indførte forsøgs ordning med at man godt må. Dette ikke gælder hvor der ikke er skiltet med den ordning oplevede det så sent som her til aften på vej hjem fra jobbet.
Og jeg indhæntede cykelisten efter jeg hvade fået grønt jeg syntes virklig at mange cykelister kører som jeg ved ikke hvad og efter deres egne hjemmestrikkede regler og ikke de regler der er vedtaget ved lov.
Men så er de jo også selv skyld i hvids de bliver kørt ned en skønne dag.

Man kan jo håbe de lære det nu, med de nye bøde taktster og politiets nye fetish ""Stop alt og alle og skrab penge ind til staten så får i jeres jule bonus"". Griner

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#7
De er startet på opkrævningen til staten, idet der jo er razzia i denne uge mod mobilsnak og mangel på sele. De stopper jo så ALT.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
Jeg køre bare langsomt når de gør det så de opgiver ellers bremser jeg hårdt op så de køre ind i mig og de kan satme brokke sig over det, men jeg er ligeglad, de lære det bare på den hårde måde Flov

Har prøvet med en der lagde sig bag mig fordi det blæste og han kørte lige i røven på mig, og ville køre ind i mig ved hård opbremsning. Tog en pause og personen fortsatte uden læ fra mig.
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#9
(12-03-2014, 00:45)Jps Skrev: De er startet på opkrævningen til staten, idet der jo er razzia i denne uge mod mobilsnak og mangel på sele. De stopper jo så ALT.

Ja de startede Mandag og forsætter ugen ud i hele landet.

Har også været en strøm af advarsler om betjente der stod og gemte sig hist og her i hele Odense, så de har rigtigt været igang med blokken.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Gid dette fandtes i scooter-nummerplade-størrelse ...

[Image: %24_57.JPG]

Blink med øjet
Was Flying On A Piaggo FLY ... Now Everything Is In Neo - Yamaha Neos
Svar
#11
(10-04-2014, 18:05)casperst Skrev: Gid dette fandtes i scooter-nummerplade-størrelse ...

http://i.ebayimg.com/00/s/NTg3WDkzNg==/z...ydB1Sl36q/$_57.JPG

Blink med øjet

Tjoo men vi kan jo snart ikke køre langsommere end vi gør så ville vi gå i stå Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#12
Jeg oplever det tit ind over knippelsbro, og tager dem så nede ved Christianshavn med kommentaren, "Nåååh, så blev du træt, hva?" Imens jeg overhaler dem.

De bruger alle deres krafter på at komme op ad broen, for så at overhale mig ned af den, men når de så når den lige strækning, så kan de ikke mere! Grøn grin
Svar


Forum spring: