Svar: 931
Tråde: 69
Tilmeldt: Aug 2009
22-02-2014, 13:08
(Dette opslag var sidst ændret: 22-02-2014, 13:12 af mtk.)
Hej.
Vi har sådan en Bmw r25-3 fra 1955, som ikke vil lade.
Laderelæet er skiftet ud med et elektronisk, men jeg tror ikke det er koblet rigtigt på, så håber der er nogle som kan hjælpe mig lidt.
Vi har på Laderelæet: B+, D+, DF og 61.
På cyklen har vi 61, 51, 30 og 15. Har jeg ret i at 30 er konstant plus, og 15 er tændings plus?
Er der en der kan fortælle mig hvordan det skal kobles sammen?
i dag er det koblet sammen sådan her: B+,15 og D+,61 og DF går ud i en gul ledning som jeg ikke ved hvor går hen. Og 61 er ikke koblet til noget.
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
Det kan også være at den lader. For nr 61 som der ikke er noget i, går til kontrol lampen.
Nr. 15 er tændings plus (6volt?) Ledningen bør være rød/sort.
Nr. 30 er konstant plus.
Der står noget om det her.
http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7...83main.htm
Svar: 2.993
Tråde: 272
Tilmeldt: Dec 2010
(22-02-2014, 13:08)mtk Skrev: Hej
Vi har sådan en Bmw r25-3 fra 1955, som ikke vil lade.
Laderelæet er skiftet ud med et elektronisk, men jeg tror ikke det er koblet rigtigt på, så håber der er nogle som kan hjælpe mig lidt.
Vi har på Laderelæet: B+, D+, DF og 61.
På cyklen har vi 61, 51, 30 og 15. Har jeg ret i at 30 er konstant plus, og 15 er tændings plus?
Er der en der kan fortælle mig hvordan det skal kobles sammen?
i dag er det koblet sammen sådan her: B+,15 og D+,61 og DF går ud i en gul ledning som jeg ikke ved hvor går hen. Og 61 er ikke koblet til noget.
Som jeg læser det Tyske:
61 bruges ikke.
D+ skal på plussen på vekselstrømsgeneratoren.
B+ skal til batteriet (51 på din maskine)
DF skal på den anden pol på vekselstrømmen.
Det er hvad jeg kan få ud af den Tyske brugsforvirring. Om det så er 100% korrekt det tør jeg ikke smide hovedet på blokken over.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar: 2.993
Tråde: 272
Tilmeldt: Dec 2010
22-02-2014, 20:09
(Dette opslag var sidst ændret: 22-02-2014, 20:19 af Russer60.)
Måske du vil kunne bruge denne side?
http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7...83inst.php
Der står ihvertflad noget om hvor de forskellige numre du henviser til skal hen.
**EDIT** har flyttet linket 1 linie ned, kan da ikke have at I ikke kan bruge det.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
Tror lige du skal lave mellemrum mellem dit sidste ord og linket, før det virker, Russer
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(22-02-2014, 20:15)K. Hansen Skrev: Tror lige du skal lave mellemrum mellem dit sidste ord og linket, før det virker, Russer
Det virker da fint her .
Ivecar plus 2023.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(22-02-2014, 20:16)Jps Skrev: Det virker da fint her .
Ja, nu
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 2.993
Tråde: 272
Tilmeldt: Dec 2010
22-02-2014, 20:55
(Dette opslag var sidst ændret: 22-02-2014, 20:59 af Russer60.)
(22-02-2014, 20:19)K. Hansen Skrev: Ja, nu
Вы не могли бы нажмите на ссылку?
Ta` den
Der står, sådan ca:
Kunne du ikke trykke på linket
SLUT MED OT HERFRA.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
22-02-2014, 21:02
(Dette opslag var sidst ændret: 22-02-2014, 21:03 af K. Hansen.)
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
23-02-2014, 01:53
(Dette opslag var sidst ændret: 23-02-2014, 01:54 af barden.)
Hvis man ikke havde travlt med al det OT helvede, så ville man se det samme link i #2.
|