Svar: 843
Tråde: 107
Tilmeldt: Aug 2010
(22-08-2014, 21:12)K. Hansen Skrev: Du skulle gå ind og tjekke her for billige dæk. Moms og afgifter er inkluderet i prisen, har selv lige købt et Heidenau K62 helårsdæk der inde til 324 kr alt inklusive. Tror du vil blive glad for at have brugt lidt mere end på et Thansen dæk 
Det også ekstra regning på knap 700kr, og næppe noget der vil forøge cyklens værdi.
Det ikke cyklen man skal ned og skrabe knæ med, så tror de oprindelige dæk vil klare opgaven helt fint.
Jeg ændrer nok mening når jeg ligger med et brækket ben i vejkanten, den tid, den sorg.  Ironi kan forekomme.
Knallert lagt på hylden for nu.
PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014
Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar: 3.546
Tråde: 67
Tilmeldt: Aug 2013
(22-08-2014, 22:15)Shakon Skrev: Det også ekstra regning på knap 700kr, og næppe noget der vil forøge cyklens værdi.
Det ikke cyklen man skal ned og skrabe knæ med, så tror de oprindelige dæk vil klare opgaven helt fint.
Jeg ændrer nok mening når jeg ligger med et brækket ben i vejkanten, den tid, den sorg. Ironi kan forekomme.
Tror nu også jeg ville starte med de dæk der sad på hvis de er ok.
Så kan du altid skifte dem hvis deet viser sig de er helt umulige og køre på.
Da jeg købte min G-buddy tænkte jeg også at de kina racer dæk der sad på skulle prøves for når den nu var godkendt med dem på så måtte de jo være ok.
Det var de så også i tørvejr hvis man altså holdt sig fra div. dæksler og granit belægninger for hvis man drejer med lidt fart på og kommer hen over et dæksel med bagdækket glider det uanseet om det er tørt eller vådt og om vinteren er de umulige og køre på så skiftede til helår´s dæk.
Og dem har jeg kørt på nu i snart 3 år.
Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(22-08-2014, 22:15)Shakon Skrev: Det også ekstra regning på knap 700kr, og næppe noget der vil forøge cyklens værdi.
Det ikke cyklen man skal ned og skrabe knæ med, så tror de oprindelige dæk vil klare opgaven helt fint.
Jeg ændrer nok mening når jeg ligger med et brækket ben i vejkanten, den tid, den sorg. Ironi kan forekomme.
Tja, er jo op til dig
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 843
Tråde: 107
Tilmeldt: Aug 2010
Hentet fra blæseren. Han får også lov at male tank og skjolde. Er ikke helt sikker på hvilken farve endnu, umiddelbart en kedelig blå.
Knallert lagt på hylden for nu.
PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014
Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar: 776
Tråde: 60
Tilmeldt: Jul 2011
(22-08-2014, 22:15)Shakon Skrev: Det også ekstra regning på knap 700kr, og næppe noget der vil forøge cyklens værdi.
Fair nok - jeg kan godt følge dig, for lige nu går pengene til at få standeret kadaveret, som i øvrigt ser ud til at blive en flot renovering i rigtig kvalitet. Streetcred for at gøre det ordentligt!
Men når nu engang du er færdig og har kørt den første sommers tid i fred og ro, så vil jeg fortsat mene at du burde overveje nye dæk fra en anerkendt leverandør. Ikke alene er der bedre komfort i kvalitetsdækkene, de bider også bedre og kan måske redde din r*v når nu een eller anden trafikspasser kører lige ud foran dig. Lean-angle er ikke alt; bremseevne er mindst lige så vigtig.
Og når vi nu er ved trafiksikkerhed: Så snart du har konstateret at cyklens elanlæg ikke ødelægger forpærer (for høj spænding), så gør dig selv den tjeneste at investere i en Osram NightBreaker eller lignende. Og skift den årligt - pærer forringes over tid.
Godt lys gør dig synlig! Og motorcykler er 'små' i gadebilledet. Rådet fra min kørelærer var at bruge fjernlyset meget - selv i høj sol.
En fremmed er en ven du ikke har mødt endnu
Svar: 843
Tråde: 107
Tilmeldt: Aug 2010
Jah folkens, må squ ærligt indrømme at jeg ikke rigtig er kommet videre
Har fået lov at smide det hele i min kære brormands dobbelt garage så der er et ordenlig sted at lave skidtet. Men kombination af arbejde med overarbejde næsten hver dag, og ''min'' blæser/maler lukker forholdsvis tidligt, for ikke at snakke om at jeg er i skole i Kjøbenhavn mht min chauffør uddanelse.
Men efter til jul er denne 1 prioritet igen, skal bare være klar til sommer  mangler bare lige de sidste metal dele at få blæst og malet, så jeg kan samle maskinen, det først der det begynder at blive sjovt igen, nu det hele bare et rod
Knallert lagt på hylden for nu.
PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014
Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
Det er da ellers flot med hvad du har gjort ved stellet.
Det ser næsten nyt ud.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 843
Tråde: 107
Tilmeldt: Aug 2010
Knallert lagt på hylden for nu.
PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014
Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
Svar: 355
Tråde: 3
Tilmeldt: Aug 2006
Ser lovende ud. Godt begyndt = halvt færdig som man siger  .
Geely Grand Puma 150 '05 - 91.000 km
Haojin HJ125 '07 - 71.000 km (tidligere MC)
Svar: 3.546
Tråde: 67
Tilmeldt: Aug 2013
Det ser sgu da godt ud, og det går i den rigtige retning fremad.
Øhh den hvide med den røde refleks der holder ved siden af på øverste billede er den til reservedele.
Nej bare fis.
Glæder mig til og se den færdig.
Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
Det er da imponerende, så simpel den er, når den er strippet så meget.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 843
Tråde: 107
Tilmeldt: Aug 2010
(30-01-2015, 02:57)Baddi Skrev: Det er da imponerende, så simpel den er, når den er strippet så meget. 
Jeps. Nu det weekend og jeg skal igang igen.
Er lidt spændt på om det går problemfrit at få smidt ledningsnet på igen. Har slavist puttet hver enkelt skrue i poser og skrevet hvor det hørte til, ligeså har jeg markeret de forskellige ting på ledningsnettet med sprittus.
Knallert lagt på hylden for nu.
PT kørende i en splinterny Renault Twingo fra 21/1 2014
Smuksere min dejlige Fym A3 125'er :)
|