Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så billige er huse på Lolland
#1
11 huse på Lolland, kan betale for et i Gentofte.

Og her på vejen hvor jeg holder til, har kommunen lige revet hus nummer 8 ned. Og det næste, er på vej. Havde det dog bare været mine nærmeste naboer, ville jeg ha' været meget glad Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(15-02-2014, 11:43)Jps Skrev: 11 huse på Lolland, kan betale for et i Gentofte.

Havde det dog bare været mine nærmeste naboer, ville jeg ha' været meget glad Smil.

Jeg læser det som om du gerne vil af med dine naboer? Til en lille pris, så..Grøn grinGrøn grinGrøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
(15-02-2014, 12:14)K. Hansen Skrev: Jeg læser det som om du gerne vil af med dine naboer? Til en lille pris, så..Grøn grinGrøn grinGrøn grin

Der er 4 naboer jeg gerne så, bo et andet sted Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
(15-02-2014, 12:17)Jps Skrev: Der er 4 naboer jeg gerne så, bo et andet sted Smil.

For meget larm? Det kender jeg godt Ked af det
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#5
(15-02-2014, 12:19)K. Hansen Skrev: For meget larm? Det kender jeg godt Ked af det

Hunde.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(15-02-2014, 12:26)Jps Skrev: Hunde.

Åhh ja, havde jeg osse problemer med her, underboen havde en hund der hylede og peb konstant. Fik heldigvis snakket med ham, og siden har der intet været.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
(15-02-2014, 12:26)Jps Skrev: Hunde.

Hvem kom først dig eller dem med hund?

Har det på samme måde med kat. Har i den forstand ikke noget i mod folk har kat men bare de bliver væk fra min have,det er sgu træls og rode i haven og der så lige har været en kat forbi.
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar
#8
(15-02-2014, 13:11)Rc scooter Skrev: Hvem kom først dig eller dem med hund?

Har det på samme måde med kat. Har i den forstand ikke noget i mod folk har kat men bare de bliver væk fra min have,det er sgu træls og rode i haven og der så lige har været en kat forbi.

Jeg kom først. Hundene er dukket op efterhånden, som nabohusene blev solgt. Katte har jeg også bøvl med, men de får et skud peber, så holder de sig væk et stykke tid Smil. Og efter jeg stoppede med at fodre vildfugle, er de mere eller mindre forsvundet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Er vel i og for sig også ligegyldigt, hvem der kom først, man skal jo alle kunne være der Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(15-02-2014, 15:06)K. Hansen Skrev: Er vel i og for sig også ligegyldigt, hvem der kom først, man skal jo alle kunne være der Smil

Og det kan man ikke, når hundeejerene ikke fatter, at deres hunde larmer mere end godt er.

Nå, men nok om de åndsvage hunde. Grin
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
(15-02-2014, 17:41)Jps Skrev: Og det kan man ikke, når hundeejerene ikke fatter, at deres hunde larmer mere end godt er.

Nå, men nok om de åndsvage hunde. Grin

Så må de sq tage sig sammen og få styr på køterne Blink med øjet

Slut finale Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#12
Så et pænt hus i nærheden af Nakskov til 150.000 Kr med helt nyt sort glaseret tegltag eller hvad det hedder og nyt køkken...

Hvis man dog bare kunne låne de penge, det havde været dejligt..
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar


Forum spring: