Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så ankom der endnu en Big på adressen
#1
Ja, det er så dagens chok for nogle af jer, der kender bare lidt til mig Smil. Jeg fik tilbudt en blå Dr. Big årgang 2012 (den med 777 mærket på), der har kørt 2500 km. for 11.000 kr. Meeen man er jo en krejler, så den er pruttet ned på 8.500 kr.

Der er plade på, så sparer formentligt lidt der, ved at omregistere den? Billeder kommer, når den lander her på Lørdag eller Søndag.

Skulle det ikke ha' været en 4takter spørger i så. Jow svarer jeg, men de er svære at købe, da de skal bestilles hjem til butikken, før man kan prøve en. Og ja, jeg kan være ligeglad med, at de måske ikke får den solgt, hvis jeg ikke køber den.

Big2 bliver så sat til salg. I kan jo give mig en vurderingspris, her og nu Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du skal da beholde Big2, så er du sikker på altid have en reserve. Grin

Tillykke med den nye, 777 modellen er nu også en ganske flot udgave, hvad skal den så hedde - Big777 ? Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
(12-02-2014, 14:21)DarkSide Skrev: Du skal da beholde Big2, så er du sikker på altid have en reserve. Grin

Tillykke med den nye, 777 modellen er nu også en ganske flot udgave, hvad skal den så hedde - Big777 ? Grin

Det bliver da Big 4 Grin

Hvor mange skal du lige have JPS? Fræk
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#4
6000 kr?
Bil: Audi A4, 2.0 TDI 207/445 HK/NM. 
Knallert: ingen pt. 
Husdyr: 3 katte. 
Arbejde: lastbilchauffør. 
For sjov/projekter: mini chopper. 
Uddannelse: lastbilchauffør med speciale i gods transport. 
Svar
#5
(12-02-2014, 14:21)DarkSide Skrev: Du skal da beholde Big2, så er du sikker på altid have en reserve. Grin

Tillykke med den nye, 777 modellen er nu også en ganske flot udgave, hvad skal den så hedde - Big777 ? Grin

Takker, men nu skal den jo lige hjem først. Og ja, måske 777 eller Big4 Blink med øjet
Og lige pt., har jeg mest lyst til at sælge Big2 Smil. Men nu må jeg så lige se, hvordan 777'ern er at køre på Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(12-02-2014, 14:31)emil-jensen Skrev: Det bliver da Big 4 Grin

Hvor mange skal du lige have JPS? Fræk

Ja, måske Big4. Men lige nu hælder jeg mere til 777 Smil Og så mange som muligt Blink med øjet og nej, 2-3 stk's er rigeligt.
Tak for vurderingen.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
For fanden hvor er jeg træt af du bor på Lolland, jeg ville sq gerne havde din Big. Du kan få en Peugeot i bytte, bare for at du kan prøve at rode med noget andet Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#8
(13-02-2014, 02:11)K. Hansen Skrev: For fanden hvor er jeg træt af du bor på Lolland, jeg ville sq gerne havde din Big. Du kan få en Peugeot i bytte, bare for at du kan prøve at rode med noget andet Grøn grin

Ja, det jo noget skidt, at du bor i Udkantsdanmark Blink med øjet. Find en der vil køre Pegøjen til Lolland og tage Big'en, med retur Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
(13-02-2014, 09:40)Jps Skrev: Ja, det jo noget skidt, at du bor i Udkantsdanmark Blink med øjet. Find en der vil køre Pegøjen til Lolland og tage Big'en, med retur Grin.

Randers er IKKE en udkantskommune. Men det er derimod, Lolland. Fræk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(13-02-2014, 10:52)Teddy Skrev: Randers er IKKE en udkantskommune. Men det er derimod, Lolland. Fræk

Det var jo også ment, som en vits Blink med øjet. At Lolland er det, er en anden sag :P.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Så der lidt nyt omkring Big'en. Det er ikke en 2012'r. Men en 2011'r. Og det er muligvis heller ikke en 777'r, men en ganske ordinær Big (klistermærkerne kan dog være fjernet) Grin. Prisen er af de nævnte årsager, så blevet presset en tusse ned.

Den mangler ringen, men har aldrig været tunet (andet cylindersæt osv.). Ringe har jeg jo så nok af på lager, for der skal jo en i, når jeg skal køre på den.
Ivecar plus 2023.
Svar
#12
(13-02-2014, 09:40)Jps Skrev: Ja, det jo noget skidt, at du bor i Udkantsdanmark Blink med øjet. Find en der vil køre Pegøjen til Lolland og tage Big'en, med retur Grin.

Det er vist kun for dig det er Udkantsdanmark Grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: