Søg Garagen Hej Gæst! Register

Banner, Logo, visitkort til BS: Opdateret D. 27-1.
#1
Så er der et banner, logo, eller visitkort til BS's medlemmer Smil. Er det noget i kan bruge, eller skal det ændres ?? Jeg har det i 3 størrelser, men har valgt det mellemste, til at vise her. Evt. også en idé som klistermærke?

[Image: album_pic.php?pic_id=302]
Tak til M.B for designet(2wheelerteamet). Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det er da glimrende. BS lounge er da også lige så fint som BS Logen Smil
TruckStar
Svar
#3
Så jeg kan godt omdøbe dette fora til BS-Lounge? Smil)
Flotte bannere - helt sikkert Grin
Nummer 2 er måske lige lidt for meget "presset" sammen end det oprindelige.
Svar
#4
Stig Sørensen Skrev:Så jeg kan godt omdøbe dette fora til BS-Lounge? Smil)
Flotte bannere - helt sikkert Grin
Nummer 2 er måske lige lidt for meget "presset" sammen end det oprindelige.

Med nr 2 mener du banneret? Smil. Ja det er lidt sammenpresset. Det blev det tilsyneladende på grund af flytningen af scooterne. Og nej Billig-scooter skal ikke hedde "Lounge". Jeg får min ven til at ændre overskiften. Det er jo også kun en prøve. Smil
Svar
#5
Ser da slet ikke så dårligt ud Grin
Scooterne og det lille billig-scooter.dk oppe i hjørnet er bare stadig presset sammen?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Stig Sørensen Skrev:Ser da slet ikke så dårligt ud Grin
Scooterne og det lille billig-scooter.dk oppe i hjørnet er bare stadig presset sammen?

Ja det er rigtigt, men jeg tror ikke det bliver meget bedre. Men jeg prøver en gang til Smil.
Svar
#7
Og her er så det sidste forsøg, og jeg håber det er bedre end de andre jeg har prøvet med(som er slettet) Smil:

[Image: album_pic.php?pic_id=308]
Svar


Forum spring: