Svar: 3.546
Tråde: 67
Tilmeldt: Aug 2013
Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
21-01-2014, 00:19
(Dette opslag var sidst ændret: 21-01-2014, 00:19 af Baddi.)
(21-01-2014, 00:16)Quiks Skrev: Ja han kommer ikke længere end til den første betjent får øje på ham.
"Nej, Hr. Bent Betjent. Den er skam helt original."
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 3.546
Tråde: 67
Tilmeldt: Aug 2013
(21-01-2014, 00:19)Baddi Skrev: "Nej, Hr. Bent Betjent. Den er skam helt original."
Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
21-01-2014, 00:25
(Dette opslag var sidst ændret: 21-01-2014, 00:26 af Baddi.)
Jeg tror jeg har fundet en der heller ikke helt ville gå. Men Nøj, hvor er det et super simpelt tema der bare er gennemført.
Måske lige pånær fælgene.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
21-01-2014, 00:35
(Dette opslag var sidst ændret: 21-01-2014, 00:37 af Baddi.)
Og så til endnu mere hjemmelavede udstødninger, her er en der lige netop bare har sat et rør på.
Jeg tror dog at den skal være en hel hel del kortere, hvis den skal give noget effekt.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
En lydfil på den Zoomer, tak
Ivecar plus 2023.
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
(21-01-2014, 00:42)Jps Skrev: En lydfil på den Zoomer, tak
Den lyder sikkert som en der prutter sæbebobler ud. Fir-taktere har en meget underlig lyd når de ingen lyddæmper har på.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(21-01-2014, 01:13)Baddi Skrev: Den lyder sikkert som en der prutter sæbebobler ud. Fir-taktere har en meget underlig lyd når de ingen lyddæmper har på.
Jatak, det ved jeg fra Honda CD/Dax
Ivecar plus 2023.
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
Jeg fandt sørme nogle flere.
En møg-lille udstødning:
Og til dem der har glemt den, så har vi også udstødningen med 100% modstand, specielt dygtig på to-taktere.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 409
Tråde: 14
Tilmeldt: Oct 2009
En af de mere specielle udstødninger jeg har set, var på en kina scooter, der havde en udstødning hvor "hullet" sad nede ved forøret, en slags indvendig knækudstødning.
En af de bedste knallert udstødninger jeg har hørt, var den originale udstødning på min storm inden den blev dødsdømt, der var nogle små huller i den, grundet rust, så hvis man slap gassen når man køre med fuldgas, lød den lidt som om der var en turbo med blowoff ventil Og den kunne også komme med et lille pist hvis man legede lidt med gassen ved acceraltion den lød godt der, men til sidst larmede den for meget, så jeg skiftede udstødning.
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
(21-01-2014, 02:59)Thyboen Skrev: En af de mere specielle udstødninger jeg har set, var på en kina scooter, der havde en udstødning hvor "hullet" sad nede ved forøret, en slags indvendig knækudstødning.
En af de bedste knallert udstødninger jeg har hørt, var den originale udstødning på min storm inden den blev dødsdømt, der var nogle små huller i den, grundet rust, så hvis man slap gassen når man køre med fuldgas, lød den lidt som om der var en turbo med blowoff ventil Og den kunne også komme med et lille pist hvis man legede lidt med gassen ved acceraltion den lød godt der, men til sidst larmede den for meget, så jeg skiftede udstødning.
Haha, det lyder sku sjovt med at den vil kunne give lyde fra sig fordi den er rusten, men jeg har sku aldrig oplevet at det skulle lyde som en turbo med blowoff.
Du nåede vel ikke at optage lyden inden den blev kasseret, vel?
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Svar: 409
Tråde: 14
Tilmeldt: Oct 2009
Desværre ikke
Det var vist pga af rusthullerne, tror det var noget med tryk forandringen, der gjorde at den ledte luften ud gennem et af rusthullerne, som så skabte en fløjten, det var ikke så voldsomt som en stor bil med turbo, men det lød lidt som en meget svag blowoff
Men stormen har altid haft en god lyd, mange 2 taktere har sådan en HVIIIIIN lyd, mens stormens lyd er lidt mere dyb i det, og det beholdt den selvom der kom en anden uoriginal udstødning på
|