Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tempretur speedfight 2
#1
Min søn har lige købt en speedfight 2 vandkølet men mener den er for kold. Den er ca 45 grader når den er varm er det normalt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvordan har i målt de 45 grader??.
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#3
Laser i væskebeholderen.
Svar
#4
Generelt er køleren på en scooter for stor, så jeg tror ik i skal være nervøse i denne tid på året. Hvis jeg tager udfra min egen Speedfighter 1 vandkølet, så skal jeg dække halvdelen af min køler til i vintertiden for at nålen flytter sig synderligt meget på måleren.

Selv plejer jeg og køre med halvdelen af køleren dækket til, når vi når hen af efteråret og kører med det frem til foråret eller den stiger til eller over vandret på måleren.

Hvis sørger for der er frostvæske på den, så er der ingen fare og han kan roligt køre..

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#5
t[/colorTak for svaret.

[color=#FF0000]Du bedes venligst rette dit indlæg, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?). Plus, at man husker at afslutte sætninger, med punktum.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: