Søg Garagen Hej Gæst! Register

Piaggio Fly 4t vs New fly 4t
#1
Hejsa.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på:

Piaggio Fly 4t 45:
http://www.pgdanmark.dk/default.asp?id=3...t=17:32:57

Til 9995.-.

Piaggio new Fly 4t 4V 45:
http://tmp.dk/da/product/piaggio-45-kmt-...-perla-566
Til 15998.-.

Udover designet?


Vedhæftede filer Billed(er)
       
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja mener New Fly er 4 ventilet. Men er ikke helt sikker.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#3
Rigtigt som Karen skriver: http://www.cycleworld.com/2013/05/31/pia...cc-models/

Venligst Erik.
Svar
#4
Antallet af ventiler, og prisen!. Blink med øjet

Skulle jeg købe ny scooter (ikke umuligt) ville Piaggio New Fly 4v stå højt på listen.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#5
(09-12-2013, 20:42)Katana Skrev: Antallet af ventiler, og prisen!. Blink med øjet

Skulle jeg købe ny scooter (ikke umuligt) ville Piaggio New Fly 4v stå højt på listen.

Ved ikke hvor de 9995.- kommer fra på den hjemmeside.
Da de fleste andre steder jeg søger taler vi 12500.- +/-.

Selvom new fly og Liberty ligner hinanden. Kan jeg 1000 gang bedre lide new fly.
De der 16" på Liberty, ser (i mine øjne) helt forkert ud.

Har set Liberty'en live (En håndfuld unge der var ude og tage knallert kørekort)
Det var dagens bedste grin, ikke pga. eleverne, men scooteren og de store hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Kan se New Fly også fås som 3 ventilet. Lidt sjovt, synes jeg. Kunne godt være jeg ville overveje en New Fly hvis jeg skulle have 4t, den ser også ret comfy ud. Lige nu er jeg dog meget lun på PGO Libra, der dog er en 2t.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
(09-12-2013, 21:52)K. Hansen Skrev: Kan se New Fly også fås som 3 ventilet. Lidt sjovt, synes jeg. Kunne godt være jeg ville overveje en New Fly hvis jeg skulle have 4t, den ser også ret comfy ud. Lige nu er jeg dog meget lun på PGO Libra, der dog er en 2t.

Den tiltaler også mig meget. Så vidt jeg så, var den 3-ventilede i 150ccm udgaven.

Venligst Erik.
Svar
#8
(09-12-2013, 22:08)Scooterballe Skrev: Den tiltaler også mig meget. Så vidt jeg så, var den 3-ventilede i 150ccm udgaven.

Venligst Erik.

Ja, det var den osse.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
(09-12-2013, 20:42)Katana Skrev: Antallet af ventiler, og prisen!. Blink med øjet

Skulle jeg købe ny scooter (ikke umuligt) ville Piaggio New Fly 4v stå højt på listen.

Troede da ellers du var så glad for din Vision, eller har jeg misforstået noget? Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
PGDanmark var indtil midten af 2013 importør af piaggio, aprilia, givera, derbi osv så de lave priser på visse modeller skyldes nok oprydning af lageret.
Den Fly der sælges til 9995 kr er den gamle model med 2 ventilet 4T motor.

Modellen den nye importør sælger har 4 ventiler, skarpere design - og en heftig pris!.
Om 2 ventiler kan retfærdiggøre at betale 6000 kr mere må du selv bedømme. Grøn grin

Og som Hr.Balle rigtig skriver; Kun new fly 50 er 4 ventilet, og 150 cc modellen er med 3 ventiler.
Her kan læses mere om forskellene mellem New fly og old fly : http://motorscooterguide.net/Piaggio/Fly...d-150.html


Hansen: Grundet visse "hændelser" i mit oliemaraton med Honda'en, som beskrevet andetsteds, er jeg en smule forbeholden overfor motorens levetid.
Jeg er 95 % tilfreds, men med visse spørgsmålstegn.
2015 Honda NSC 50 Vision - Sort.
Svar
#11
(09-12-2013, 23:54)Katana Skrev: PGDanmark var indtil midten af 2013 importør af piaggio, aprilia, givera, derbi osv så de lave priser på visse modeller skyldes nok oprydning af lageret.
Den Fly der sælges til 9995 kr er den gamle model med 2 ventilet 4T motor.

Modellen den nye importør sælger har 4 ventiler, skarpere design - og en heftig pris!.
Om 2 ventiler kan retfærdiggøre at betale 6000 kr mere må du selv bedømme. Grøn grin

Og som Hr.Balle rigtig skriver; Kun new fly 50 er 4 ventilet, og 150 cc modellen er med 3 ventiler.
Her kan læses mere om forskellene mellem New fly og old fly : http://motorscooterguide.net/Piaggio/Fly...d-150.html


Hansen: Grundet visse "hændelser" i mit oliemaraton med Honda'en, som beskrevet andetsteds, er jeg en smule forbeholden overfor motorens levetid.
Jeg er 95 % tilfreds, men med visse spørgsmålstegn.


Ja, ok, har vist ikke læst den tråd, eller også husker jeg det ikke Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#12
Flot udført scooter, ville da gerne fise rundt på sådan en, den skulle bare være en anden farve eller´s kan man jo ikke lave andet en og vaske scooter.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar


Forum spring: