Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gilera Stalker Spejle!
#1
Hej har lige købt min Gilera stalker og vil tage spejlene af men hvordan? Har prøvet med en svensknøgle uden held, og vil hest ikke ødelægge noget. Sidder de bare godt fast? Eller er der en skrue eller noget andet.

Tak på forhånd!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg vil gætte på der sidder en møtrik på undersiden, måske er den undersænket så du ikke kan se den uden du kigger op nede fra det er de på min.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#3
Må sige, jeg finder det sjovt at unge mennesker synes det er så sejt at køre uden spejle. Må være ubehageligt ikke at kan orientere sig bagud uden at skulle dreje hovedet af led. Har aldrig forstået hvorfor spejle ikke er lovpligtige på en 30'er.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
(03-12-2013, 11:39)K. Hansen Skrev: Må sige, jeg finder det sjovt at unge mennesker synes det er så sejt at køre uden spejle. Må være ubehageligt ikke at kan orientere sig bagud uden at skulle dreje hovedet af led. Har aldrig forstået hvorfor spejle ikke er lovpligtige på en 30'er.


Jeg syndes bare de er lidt i vejen.
Også fordi man bliver vant til at dreje hovedet, fordi det er det man lære når du tager kørekort til knallert. Grin
Svar
#5
Jeg kan ikke køre på noget uden det har spejle, så vil jeg heller gå Smil

Det samme i en bil, skal næsten tvinge mig selv til ikke at rette på sidespejlene Ked af det
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(03-12-2013, 11:46)8700tobias Skrev: Jeg syndes bare de er lidt i vejen.
Også fordi man bliver vant til at dreje hovedet, fordi det er det man lære når du tager kørekort til knallert. Grin

Tja jeg har også lært at dreje hovedet da jeg tog kørekort til traktor, har aldrig brugt det siden. Spejlene er der jo af en grund Smil
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#7
(03-12-2013, 11:46)8700tobias Skrev: Jeg syndes bare de er lidt i vejen.
Også fordi man bliver vant til at dreje hovedet, fordi det er det man lære når du tager kørekort til knallert. Grin

Behold de spejle på, og du vil føle dig mere sikker i trafikken.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(03-12-2013, 12:32)Jps Skrev: Behold de spejle på, og du vil føle dig mere sikker i trafikken.

Præcis. De er der altså ikke for sjov. Jeg kigger konstant i mine spejle, ville føle mig utilpas uden, men jeg er så også en gammel krage på 32 Grøn grin
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#9
(03-12-2013, 12:33)K. Hansen Skrev: Præcis. De er der altså ikke for sjov. Jeg kigger konstant i mine spejle, ville føle mig utilpas uden, men jeg er så også en gammel krage på 32 Grøn grin

Måske man skulle skrive til Justitsministeren, og be' om at få de spejle gjort lovpligtige Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
(03-12-2013, 12:50)Jps Skrev: Måske man skulle skrive til Justitsministeren, og be' om at få de spejle gjort lovpligtige Smil.

Jeg er med på den ide.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#11
Ja jeg ville nu ikke undvære mine spejle selv om jeg også bruger hovdet for en sikkerheds skyld, og da jeg som knægt købte min første knallert en maxi 2 gear men de havde ikke spejle fra forhandleren så købte nogle og monterede dem selv.

De gir helt klart et bedre billede af trafikken især hvis man køre med fullface hjelm da udsynet er temlig begrænset i de fleste modeller.

Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar
#12
Man sidder jo og håber at han vil få hold i narken, jeg syntes det er møg ireterende hvids der mangler et spejl.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Forum spring: